Inomhusmys

Idag är det inte alls lockande att ge sig ut. Det har snöat och nu är det bara blask och tråkigheter ute. Mamma och jag har bestämt oss för att stanna inne idag. Vi får ge oss ut i morgon istället. Igår var det helt underbart väder tyckte mamma och jag. Vi åkte ut till mormor och morfars stuga för att ha det bra. På väg dit somnade jag i bilen och när vi kom fram lyfte mamma över mig i vagnen och så fick jag stå ute på altanen och sova. Det är sånt som är lyx när man bor i lägenhet!!

Efter att vi hade varit i stugan åkte jag och mamma till mammas kompis Louise som bor i Huskvarna och fikade. Det var två andra kompisar med också och en av dem, Johanna, visade upp sin nya hundvalp när vi körde henne hem. Den hunden var pyttepyttepyttelite och jag blev alldeles till mig och ville klappa den, men det fick jag inte. Tydligen kan jag inte klappa så fint än...


image428

Jag jobbar vidare med mitt pussel. Det är verkligen en heltidssysselsättning!

Kommentarer
Postat av: Pappa Andreas

...och pappan fick va hemma å arbeta...*buhuhuhuuu* ;)

2008-03-17 @ 13:42:26
Postat av: Johanna

Hej lilla tuffing! Kul o träffa dig igen!
Molly tyckte du var den bästa bebis hon träffat, du lät ju ingenting, knäpptyst =) KRAM

2008-03-19 @ 10:26:21
Postat av: morfar

Gott att höra att du redan har lärt dig hur man för sig på kalas, förstod egentligen att inte heller det skulle vålla dig några problem. Du är för mysig när du står där vid pallen och balanserar genom att trycka dig mot puffen, ibland glömmer du det och står där med dina puzzelbitar och bara tjoar, det går bra det med! Vi får inte glömma HV mot Skellefteå, ny seger är att vänta!
Kram älskling!

2008-03-19 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0