Truckdriver

Just nu jobbar min pappa jättemycket med sin C-uppsats. Snart är han äntligen klar! Heja pappa!!! Mamma och jag har hittat på saker på egen hand för att han ska kunna koncentrera sig ordentligt. Vanligtvis brukar vi på något konstigt sätt hamna hos mormor. Det gjorde vi idag också, men först på eftermiddagen eftersom mamma och jag hade en jättemysig förmiddag på stan först. Vi handlade lite saker till dagis och sedan gick vi till lekparken där jag fick gunga och knalla omkring bäst jag ville en lång stund. Åååh, vad jag trivdes! Bäst av allt var helt klart lastbilen. Kolla här:



The truckdriver i egen hög person.

----

Jag kan passa på att berätta att jag hade besök av Anton och hans föräldrar i helgen. Det var jätteroligt och jag snodde leksaker för glatta livet. Stackars Anton, han blev alldeles chockad av mitt fasansfulla beteende och mamma skämdes lite.



Där är Anton!

Mamma och pappa har köpt en paraplysulky till mig för att våra shoppingturer ska bli ännu smidigare. Jag gillar den jättemycket.



Premiärtur i Jönköping.

----

En dag i förra veckan åkte pappa, mamma, mormor och jag till Gällstad för att se om vi kunde fynda lite kläder. Det var väldigt trevligt, speciellt eftersom jag inte behövde sitta i vagnen i butiken utan fick springa omkring.



Hej vad det går! Hänger ni inte med i mitt supertempo??



Fast ibland måste även en sprinterdrottning vila.

----

Vi har även hunnit med att hälsa på farmor i Mjölby. Vi åkte dit på midsommardagen och firade farmors födelsedag. Hurra!!



Jag var lite dålig i magen och bajsade så det stod härliga till. Här ser ni mig i outfit 2 som också snart var genombajsad.



Min kusin Samuel är jättestark!



Farmor läste mina favoritböcker för mig. Flera gånger om, precis som det ska va!

----

Midsomar firades i mormor och morfars stuga med släkten på mammas sida.



Men nej, midsommarkransen var ingen hit.



Däremot tycker jag att dansen kring stången var jättetrevlig. Tillslut lyckades jag övertala mamma att dansa med mig.



Och sedan dansade jag med pappa.

----

Ja, det där var en liten snabb uppdatering av vad jag har pysslat med de senaste veckorna då mamma har slarvat med uppdateringarna.


Kommentarer
Postat av: Morfar

Äntligen lite gooooa bilder på dig, vet inte riktigt vad mamma har sysslat med på sistånde. Nu kan vi alla som älskar dig andas ut, jag har ju fått träffa dig live emellanåt så egentligen ska jag inte gnälla. När jag lämnar jobbet idag går jag hem för en hel månads semester, härligt äveen om det är en del "måsten" som jag ska fixa, t.ex måla hus men det kommer att bli massor av tid med dig du är "prio ett". Nu måste väl din pappa bli riktigt glad när ett av hans stora hatobjekt HV:s Per Ledin försvinner till NHL. Kanske ökar LHC:s möjligheter till guld? Snart hockeydags!

Puss på dig världens bästa lilla tjej!

2008-07-03 @ 11:27:55
Postat av: Mormors kusin Britt

Hej i regnet.Nu äntligen:många festliga bilder igen.Fast jag förstår om mamma vilar sig lite från blogg arbete kan ju bli slitsamt det oxå.Sommarn är nyckfull idag är det för trist tycker jag.Då är det kul sitta här och kika lite blir alltid glad när man ser dig lilla yrväder.Må så gott kram/gamkusinen

2008-07-09 @ 12:22:56
Postat av: Micha

Hej på dig lilla sötnos.



Vad kul med lite nya bilder. Ha de så bra och hälsa mamma o pappa, och förstås mormor och morfar får du heller inte glömma bort och hälsa till.

2008-07-09 @ 22:01:51
URL: http://pyret77.blogg.se/
Postat av: My

Hej Hedda!

Vilka fina bilder du är med på. Du ser riktigt säker ut i bilen:) Idag har min mamma försökt ringa din mamma så du kan väl be henne ringa när hon har tid. Kram My

2008-07-16 @ 19:01:00
URL: http://www.varldensbastamy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0