Nästan sommar

I några dagar har det varit nästan som sommar. Klarblå himmel utan ett moln och lek utomhus. Jag älskar verkligen att leka ute. Det är så dumt att vi bor i lägenhet för då är det inte lika smidigt att gå ut och leka. Eftersom mormor och morfar har världens bästa baksida på sitt hus har vi varit där jättemycket de senaste dagarna. Det är så kul att leka där. Precis granne med deras trädgård ligger en liten lekpark där jag kan gunga. Igår åkte till och med pappa och jag rutschekana, men jag tyckte mest att det var konstigt och skrattade inget alls. Jaja, jag får säkert kläm på det där så småningom.

Lite bilder:

image473

I lördags var vi i Mjölby och hälsade på en ny liten bebis som heter Maja. Det var jätteroligt där, förutom när mamma envisades med att hålla i bebisen. Det tyckte jag inte alls om. Det är ju faktiskt MIN mamma!!

image475

Hela den lilla familjen. Emma, Gustaf och mini-Maja!

image476

Jag tog med mina föräldrar på promenad. Det är så skoj att åka vagn!!

image477

Stör mig inte, jag busar.

image474

Mammas lilla jordgubbe väljer böcker.

Kommentarer
Postat av: Pappa Andreas

Du blir bara roligare och roligare och sötare och sötare :)...å då är det ju extra kul att du bor hos just OSS! Puss!

2008-04-25 @ 11:16:03
URL: http://karlandreas.blogg.se
Postat av: Morfar

Ännu ett gäng häftiga bilder på dig min älskling. Idag är det lördag, om jag har fattat allt rätt så är det meningen att jag ska ta hand om dig helt ensam en del av denna dagen!
Din mamma ska läsa och pappa skulle laga mat åt ett gäng tanter, vad mormor ska göra vet jag inte eftersom lyckans lott hamnade på mig. Det ska bara bli hur kul som helst! Jag har redan börjat vänta på dig!
Pussar och kramar i mängd till dig lilla gulleplutta!

2008-04-26 @ 07:44:53
Postat av: Mormors kusin Britt

Tjena i solskenet!Härliga dagar vi har. Fina bilder som vanligt,du är ju stora tjejen nu.Kul när man kan gå själv dit man vill.Läsa tycks vara ditt stora intresse just nu,du ser så härlig ut där du står och väljer böcker.Lycklig morfar som få ha dig alldeles själv kör ordentligt med honom nu när du har möjlighet.Vi ses på tisdag hoppas jag. Kram på dig mysfia/gamkusinen

2008-04-26 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0