Har ni saknat mig?

Min mamma bara slarvar. Jag skrattar, sprattlar, jollrar och är allmänt underbar, men ändå glömmer mamma bort att ta kort mest hela tiden. Dessutom glömmer hon ju även bort att uppdatera bloggen. Men nu, efter påtryckningar från alla möjliga Hedda-fans, har hon bestämt sig för att visa upp lite bilder från de senaste veckorna i mitt liv.

Jag har gjort en massa saker den senaste tiden och långt ifrån allt är dokumenterat. Här kommer dock en hel hög med bilder. Mamma har ju dessutom fått dille på att visa filmer på mig så i slutet av det här inlägget finns det två filmer av ganska dålig kvalitet, men ni ser (och hör) nog ändå att det är jag som har huvudrollen.

image259

Har precis upptäckt att jag har snygga prickar på mina pyjamasbyxor.

image257

Här är jag hos Lotta och Samuel i Linköping. Samuel var snäll och lånade ut babysittern han hade när han var liten. Den var toppen!

image258

Samuel - Sveriges bäste målis!

image254

Sover gott i Samuels saccosäck.

image255

Nyvaken och jätteglad!

image256

Gillar verkligen det här!

image253

Pyjamasmys i Samuels babysitter.

image252

Om ni undrar hur det går med mitt grötätande kan jag meddela att det går suveränt. Jag älskar min gröt! Mmmm!

image251

En mamma med sin nybadade bebis.

image250

En pappa med sin dreglande bebis.

image248

Morotspuré är helt OK.

image247

Numera sitter jag (med lite stöd) i badbaljan och studerar bubblorna.

image249

Söndagsmys i sängen. Studerar min napp närgående.

image245

Titta mamma, vilken fin fot jag har!

image246

Mmmm, vad den är go!

image260

Jag och krokodilen matchar varandra.


Och slutligen, två filmer på mig när jag söndagsmyser. Klicka på pilarna så får ni se själva. Om ni undrar vad det är som låter så är det jag som gör mina favoritljud. Sådär låter jag hela dagarna numera.




Kommentarer
Postat av: Morfar

Äntligen lite nya gooooooooooooooa bilder på di älskling!Hoppas att det kommer några snabbt nu från din nya babysimaktivitet, ser verkligen fram mot detta. Tror du att mamma känner press på sig nu, eller?

2007-09-23 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0