Babysim

Först går det två veckor utan någon som helst uppdatering och sedan ramlar det in två inlägg på en och samma dag. Bra jobbat, mamma!

Ikväll var jag på babysim för allra första gången. Det var nog det roligaste jag gjort hittills. Jag blev helt galen i vattnet och sprattlade hej vilt med både ben och armar. Mamma badade med mig och pappa satt vid sidan och tog kort för att ni också ska få se.

image261

Mamma och jag har precis klivit ner i bassängen och jag har fullt upp med att sprattla med benen och slicka bassängvatten från mammas hand.

image262

Sprattel sprattel!

image263

Mmm, vatten! Älskar att bada (om möjligt ännu mer än tidigare)!

image264

Dricker bassängvatten för fullt.

image265

image266

image267

Har tagit sikte på bollen. Mamma sa att mina ben gick som elvispar.

image268

Inget bad utan dregel!

image269

Jagar bollen.

image270

Och helt plötsligt hittade jag mina fötter. Gissa om jag blev nöjd!?

image271

Mamma busar med mig medan jag smaskar på mina blöta tår.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Duktigt mamma, kul att få se dig i badet, som alltid lika glad!

2007-09-23 @ 20:44:47
Postat av: Mormor

Oh!!... gud så underbart och få se dig i vattnet. Jag trodde att det bara var på torra land som du härjar runt men nu vet mormor bättre. Nästa gång hänger jag också med ER till badet.
Puss,Puss från mormor.

2007-09-23 @ 21:10:51
Postat av: Mormors kusin Britt

Oj Oj Vilken fest när man tittar in.Massor av härliga bilder.Du ser ut att njuta fullt ut av livet. Den bassängen är skön,badar också där. Fast jag får inte "leka" måste träna.Det var jätte kul få träffa dig på "riktigt"hos Mona,det var kul med mamma&mormor också men dom hade jag ju sett innan. Kram på dig lilla gullunge/Britt

2007-09-24 @ 09:05:22
Postat av: Emelie

vilka söta kort! och vad duktig du är hedda - det blir nässja i sommar ser jag :)

2007-09-24 @ 21:49:18
Postat av: Wilmer

Du har samma badbyxor som mig...fast jag har blå med ankor!!
Dom är ju världssnyggast!
Kul idé med babyblogg...min mamma är inte så dataduktig...men hon kanske får börja?

2007-09-30 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0