Vrålåket

Min mamma hittade en fin gåstol åt mig på Tradera och lyckades lägga rabarber på den. Tjejen som sålde den bodde som tur var i Nässjö, så när auktionen var slut åkte mamma och hämtade den åt mig. Min mamma har inget tålamod alls. När jag vaknade idag stod det en ny frän grej i mitt rum. Direkt när jag hade fått på mig ny blöja och dagens kläder fick jag provköra mitt nya vrålåk.

Det finns en massa häftiga knappar och grejer på gåstolen och den låter jätteskoj. Jag fattade inte alls först varifrån ljudet kom och blev lite skraj, men ganska snart började jag dregla av förtjusning och pillade på allt som gick att pilla på och smakade på allt jag nådde.

image287

Oooh, vilken grej va!?

image288

Pilla lite här och pilla lite där...

image289

Stilstudie från ovan.

image290

Favoritgrejen hittills.

image291

Även om det inte syns når jag faktiskt ner till golvet. Jag har inte riktigt fått kläm på det där med att ta steg än, så jag kommer ingenstans, men det är nog bara en tidsfråga innan jag susar fram här i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Pappa Andreas

Du passar jäääättebra i din nya gåstol, men lilla vän....har du verkligen körkort till den? :)

2007-10-09 @ 10:33:21
Postat av: Mormors kusin Britt

Heja på TUTA & KÖR!!!!!!!!!!!!
Kram Britt

2007-10-09 @ 15:27:25
Postat av: Kusin Martin

Hej lilla Hedda. Länge sen man träffade dig nu. Jag åker hem till Mjölby på måndag. Sen får jag försöka boka in en träff med dig. Antar att du är ganska så poppis, men jag hoppas vi träffas snart! Tuff gåstol du fått föresten! Hälsa mamma och pappa från mig! Ha de! puss puss.

2007-10-09 @ 17:02:01
Postat av: morfar

Visst är du tidig även med detta, eller? Du vara den häftigaste lilla babyn i världen, de tycker i alla fall jag.
Puss älskling!

2007-10-09 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0