Nya äventyr med Hedda

Ni ska bara veta vad mycket jag har att göra hela dagarna. Det är väldigt mycket som ska undersökas, provsmakas och hamras på. Japp, slå saker i bordet är min senaste grej. Det är jätteroligt att sitta i matstolen och hamra med det jag lyckas få tag i. Åh, vad jag tycker att det låter skoj! När jag fått till det där rätta dunkljudet blir jag så lycklig att jag bara skriker rätt ut, så ni kan tro att det inte är många tysta stunder här hemma längre.

Idag var mamma och jag hos Liam och fikade. Vi hade aldrig varit hos honom tidigare och det är alltid extra roligt att komma till nån för första gången tycker jag. Jag hade så mycket att titta och dreggla på att jag inte ens hade tid att sova trots att jag var jättetrött. Hugo somnade, men jag gjorde mitt bästa för att han skulle vakna. Jag pratade och tjöt för allt vad jag var värd och tillslut vaknade han.

image303

Provar min nya hoppgunga. Vilken toppengrej!

image304

Och god är den också!

image305

Roooooooligt!!!!

image306

Laddar inför kvällens bad genom att dreggla riktigt snyggt.

image307

Jaha, där var den där kameran IGEN! Att jag aldrig får vara ifred!

image308

Jag håller i Hugo så att han inte försöker smita från mig. Fast varför skulle han vilja det? Han ser ju ut att trivas alldeles utmärkt i mitt sällskap.

image309

Hela gänget! Nu har jag visst upptäckt Mys kläder. Sådana där snickarbyxor vill jag också ha, mamma!

Kommentarer
Postat av: Mormors kusin Britt

Hello hello lilla tjejen! Ett tag sen sist många roliga bilder som vanligt. Du ser ut att leva livet från den roliga sidan, det ska man ju. Vi har fått en liten go prins i familjen. Än så länge namnlös. Storasyster tycker det är mysigt,hennes kommentar var. Vad mjuk & len han är lille killen. Var hos dom hela förra veckan och myste. Kram kram/mormors kusin

2007-11-01 @ 14:08:59
Postat av: Pappa Andreas

Stort grattis på 6-månadersdagen min lilla sötnos!!!
Helt otroligt att du hunnit bli så gammal...och så söt:)

2007-11-02 @ 07:42:00
Postat av: Morfar

Äntligen hemma så att jag kan träffa dig igen, man ser hur glad och lycklig du är när du provar din nya gunga, det strålar omkring dig sötnos. Du hade lite dålig koll på hockeyresultaten när jag var i Italien, jag kan förstå att pappa intesnackade hockey med dig eftersom vårat HV 71 har ryckt i tabelltoppen och nu leder med sju pinnar. Är det någon som vet hur det går för Linköing Lions?

2007-11-02 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0