Jag och mina kompisar

Idag var jag hos My på kompisträff. Vi brukar träffas varje tisdag och ha det toppen! Min klantiga mamma har glömt bort att ta kort på oss varenda gång, men idag, tack vare Mys mamma, blev det några kort tagna. Mys mamma måste ha trott att vi växt fast hemma hos henne och My för vi ville helt enkelt aldrig gå hem.

I morgon ska en doktor skära lite i mammas mage, så det kanske dröjer lite till nästa blogguppdatering. Jag hoppas i alla fall på att mamma och jag kan vara med på nästa tisdagsfika för då ska vi vara hemma hos Liam.

image299

My, jag, Hugo och Liam. Visst är vi snygga!?

Kommentarer
Postat av: My

Det gjorde inget att ni va hos mig så länge. Jag och mamma tycker om sällskap. Hoppas du har det bra hos mormor och med pappa nu när mamma ska vara borta ett tag. Jag kommer sakna dig imorgon på sången. Du och jag brukar ju låta mest:) Vi ses nästa vecka! Kram My

2007-10-23 @ 18:37:11
Postat av: Hugo

Oj vad snygga vi är!!
Alltid lika roligt att träffas

kramar

2007-10-23 @ 19:34:36
Postat av: Morfar

Vilket härligt gäng jättehäftiga 07:or. Man bara njuter när man ser er. Jag har ju varit lite nyfiken på dina kompisar, har ju bara hört namnen, häftigt att få en liten människa att sätta ihop med namnet!
Nu när mamma ska opereras skall jag åka bort på kurs, jag ska till din pappas hemstad Linköping i två dagar. Du Hedda dina och mina favoriter HV fick spö igår och LHC leder ikväll, livet är hårt!
Puss på dig och lycka till med operationen lilla mamma!
Puss på dig

2007-10-23 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0