Ville bara berätta...

... att mamma har en dator igen. Det är toppen!

Jag har varit på mitt allra besvärligaste humör i ett par dagar, men det är SÅÅÅ jobbigt att växa så mycket som jag gör. Dessutom tycker jag inte att det är lika mysigt att äta ur nappflaska som att tutta på mamma, så jag vill tutta heeeeela tiden och inte ha nåt himla tillägg.

Mamma försökte ta kort på mitt fina leende idag, men jag slutade le så fort jag såg kameran. Med sin mobil lyckades hon ta ett suddigt kort som vi skickade till morfar, men annars blev det inte bättre än så här:

image45

Inget leende men snygg ändå!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej, min lilla prinsessa!
Mormor tycker du ser ut som en liten snorkfröken, varför snål med dina mysiga leenden. Idag har mormor varit hos sina andra prinsessor, ute i Bodafors. Där var det först fika med
glutenfri sockerkaka med sylt och glass och melon och glutenfria glassrån och strössel och.....
Tala inte om allt detta för deras mamma för dom sa att dom inte brukar få äta en sådan salig blandning.
Det ska du och jag göra sen när du är lite...större. Men det är en hemlis...
vet vad mormor gjorde mer med prinsessorna, jo hoppade på deras nya studsmatta, oj ,oj, vad svettiga mormor blev. Nu har jag duschat och tvättad mina hoppkläder så nu kan jag snart gå och lägga mig. Godnatt min prinsessa!

2007-05-31 @ 19:53:27
Postat av: morfar

Du var jättemysig på den suddiga telefonbilden, vilket underbart leende.
Tur att mamma har ny dator så att man kan få se dig lite regelbunde. Idag åkte jag hem till dig och mamma för att hälsa på er, stod utanför er dörr, ringde på, knackade, hoade i brevlådan, det lät som om mamma pratade i telefon, ingen öppnade. Då ringde jag upp mammas mobil, hon svarade att ni var med pappa i Skara där han provade kläder inför filminspelningen av Arn nästa vecka. Du kan tro att jag kände mig blåst. Vi ses säkert i helgen. Puss på dig!"

2007-05-31 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0