Träningsdags

Hej, mina vänner! Idag har jag gjort precis som morbror Markus och gymmat. Min snälla faster Lotta lånade ut babygymmet som kusin Samuel använde när han var så liten som jag är. Numera är han stor, hela 6 år. Det är jättemycket mer än de 13 dagarna jag hunnit leva hittills.

Vet ni, mamma säger att jag ska få en pappa idag. Vi ska snart gå till familjerätten och skriva på papper och intyga att min pappa faktiskt är min pappa. Men jag antar att det räcker med att jag visar upp mig där för att familjerättsdamen ska se hur det ligger till. Mamma har fortfarande inte hittat några tecken på att jag ens är lite lik henne, men det kommer nog. Antagligen har jag tur och blir lika smart som min mamma och lika snygg som min pappa.

Idag är jag annars lite kinkig. Jag tycker att det mesta är lite trist. Inte ens sova vill jag göra. Men det blir nog bättre efter en biltur eller en promenad i blåsten. Jag ligger just nu i pappas famn och funderar på om jag ska bajsa lite.

image12

Jag gymmar!

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack för en härlig stund i söndags då jag fick både hålla dig och köra dig i vagnen. Du är helt underbart söt, ett riktigt litet underverk! Ta det lugnt med gymmet!

2007-05-15 @ 20:37:45
Postat av: Morfar

Snacka om att överraska, jag blev så otroligt glad när du tillsammans med mamma och pappa dök upp på min skola. Lika bra att satsa på gymnasiet direkt, hoppas att du uppskattade Hantverksprogrammets vårutställning. Puss och kram!

2007-05-15 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0