Nu har jag flyttat ut från mammas mage!

För att visa vem som bestämmer stannade jag 18 mysiga extradagar i mammas mage. Mamma höll på att bli galen av väntan, men pappa tog det lugnt som alltid. Tillslut, till mammas och pappas stora lycka, bestämde jag mig för att det var dags att komma ut. Klockan var 15:24 onsdagen den 2a maj och jag mätte stiliga 50 cm och vägde 3355 g.

Nu så här 8 dagar senare har jag kommit på några saker jag gillar:
- Bada
- Äta
- Sova
- Skrika på skötbordet
- Titta argt
- Magknips-le

Den här bloggen startade mamma och pappa för att alla våra släktingar som inte bor på samma ställe som jag ska kunna hänga med lite i vad som händer i mitt liv.

/Hedda-sömntuta

image1

Här sover jag. Det är jättemysigt att ha händerna för ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Håkaan Karlsson

Jag älskar dig min lilla prisessa, jag vill ha fler bilder. Hälsa mamma och pappa!

2007-05-10 @ 13:19:48
Postat av: Anonym

När kommer det fler bilder? Morfar

2007-05-10 @ 14:33:51
Postat av: Emelie

Vilken bra idé!
Så söt!! Jag ser lite av det röda håret som mormor (min, inte Heddas, det blir visst farmor - rörigt:)) pratade om!
För övrigt håller jag med föregående 'kommenterare', fler bilder!
Kramar

2007-05-11 @ 07:12:52
Postat av: Morfar

Äntligen, jag vill se en ny bild varje dag! Hon är så gullig, hon har säkert ökat i vikt, vi ses när ni kommer för att gratta mormor. Puss o kram

2007-05-11 @ 08:40:07
Postat av: Anonym

Grattis till er båda på Sofia-dagen

Kramar från M och M som gillar att följa
Heddas vardag.

2007-05-15 @ 17:53:45
URL: http://heddalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0