Nära fyrakilosgränsen!

Igår var jag på BVC och vägde mig. Mamma ville se så att jag ökar i vikt trots att jag knappt får tillägg nu. Pappa och mamma blev så glada när vågen stannade på maffiga 3930 g. Snart finns det fyra kilo Hedda!

Mamma har beställt en ny dator, så snart blir det mer uppdateringar här. Morfars dator i all ära, men det är bättre att kunna fixa sånt hemma, som när jag sover till exempel.

Igår badade jag. Jag älskar fortfarande att bada. Helst vill jag bada jämt!

I morse åkte min pappa iväg till sitt jobb. Han kommer inte hem förrän på torsdag kväll. Det är verkligen långt dit. Mamma och jag saknar honom jättemycket. Min pappa är bäst!

image38

Mysigt i badet!

image39

Omysigt efteråt!

image40

Tränar nacken. Jobbigt värre!

image41

Mormor har köpt mitt första hårband. Mycket snyggt, men kanske lite för stort...

image42

God morgon, pappa!

image43

Visst är vi lika!?

image44

Mormor har stickat en ny snyggingmössa till mig. Tufft!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Så "gött" att se dig, du är jättemysig på bilderna.

2007-05-29 @ 16:40:08
Postat av: micha

Hej Hedda. Vad kul att du tog med dig mormor och mamma till willys. Du är för söt.

2007-05-30 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0