Nästan frisk!

Det var ju faktiskt inget vidare att vara förkyld. Jag vill ju kunna andas genom näsan. Vilken tur att mamma och pappa har gett mig Nezeril och koksaltlösning för att jag skulle kunna andas bättre. Den där Näsfrida-mojängen mamma köpte var faktiskt en riktig höjdare. Snoret bara försvann!

Mamma har också varit sjuk. Hon fick mjölkstockning och hade 39.4 i feber som mest. Tydligen sa en barnmorska på sjukhuset att jag skulle vara bästa medicinen mot mjölkstockning och jag fick hålla på och tutta heeeeeela tiden. Åh, vad jobbigt! Jag ville ju bara sova! Men nu är mamma nästan helt återställd så nu får jag sova lite längre stunder. Jag tycker inte om att bli väckt.

Vet ni, i morgon blir jag fem veckor gammal! Visst är jag stor nu!?

image59

Provar pappas solglasögon. Allt klär en skönhet!

image60

Tar en liten tupplur i mina fina nyckelpigsbyxor.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Titta vilken snygging i mörka solglasögon.
Du nu vill jag se fler bilder där du är vaken. Mamma verkar att ha förkärlek till bilder där du sover, du är förvisso jättesöt även då.
Skärpning mamma! Pusspå dig!

2007-06-05 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0