Klädbytardagen

Mamma säger att jag kissade och bajsade mig igenom halva min garderob i går. Hur många gånger som helst fick jag byta kläder. Egentligen ville jag inte ha några kläder alls på mig, men det fattade ju inte mamma!

På dagarna har jag börjat sova i min fina spjälsäng som står i mitt alldeles egna rum. Där sover jag väldigt gott, nästan bättre än vad jag gör i min korg. Mamma och pappa har börjat fundera på om jag ska få sova i spjälsängen på natten också. Korgen är så fin och mysig så jag vill nog ändå ha kvar den ett tag till. Dessutom har mina kusiner Martin och Samuel sovit i den också. Det är lite fränt tycker jag.

Jag snorar fortfarande mycket och därför ska jag ta med pappa och mamma till Jönköping idag för att mamma ska köpa en sån där Näs-Frida åt mig. Det verkar jätteotrevligt att suga ut snor ur näsan tycker jag, men mamma säger att det visst ska bli lättare att andas sedan.

image57

Skrattar lite åt min roliga prickiga kamel som bor i spjälsängen.

image52

Filosof i vila.

image53

Liten, liten tjej i en stor spjälsäng.

image54

Vad mamma inte vet när denna bilden tas är att det snart kommer att läcka bajs ur byxan.

image55

Tuff och arg Lollopard-bebis.

image56

Rapdags på mammas axel.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Som alltid lika roligt att se bilderna på dig. Förmodligen är det bara jag som kollar din blogg, i allafall är jag i stort sett ensam om att skriva. Hoppas att vi är fler, du är så härlig att se på alla bilder. Puss, puss!

2007-06-03 @ 22:35:22
Postat av: Emelie

Hej Hedda,
Jag har tillbringat ett par dagar i ett hus utan internet och har därför inte kunnat följa bloggen. Men det var nästan ännu roligare att komma hem och ha en rad nya inlägg att läsa till frukosten!
Jag hoppas att du mår bättre och inte är förkyld längre!
Kram/ Emelie

2007-06-05 @ 08:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0