Äntligen bad!

Som jag har längtat och väntat och idag var det så äntligen dags för mitt bad. Jag visade mig från min bästa sida och var snäll och glad hela tiden. Jag skrek inte ens när jag blev upplockad ur badet.

Mamma har lagt in en massa nya bilder på mig och titta morfar, jag sover inte på en enda! Bra va?

image61

Veckans badbild!

image62

Min mamma och jag.

image63

Oooh, spännande. Vad säger mamma?

image64

Det var nog nåt skoj, bäst att le lite.

image65

Jag kan faktiskt skratta! Jättefint, dessutom.

Kommentarer
Postat av: morfar

så härligt att få se dina härliga, pigga
ögon stora som kaffekoppar. Dessutom en bild på mamma där hon verkligen är till sin fördel. Ha en bra nationaldag även om inte pappa den stora filmstjärnan är hemma, vi får ju se honom i Arnfilmen när den har premiär.
Själv skall jag spela golf, mormor blev nog lite sur, hon påminnde mig om att vi idag har bröllopsdag, 34 år. Hon åker till Bodafors din kusin Cornelia skall vara med i en dansuppvisning. Puss och karm, fortsätt med vakna bilder!

2007-06-06 @ 08:44:58
Postat av: Mormors kusin Britt

MonaP har visat denna sida.Vilken liten goding din mamma&pappa fått. Bara lyfta på hatten och säga grattis. Många härliga bilder.Trist du skulle bli förkyld tur det finns hjälp. Man får inte skrämma sina föräldrar för mycket. Hoppas vi ses i verkliga livet snart.Må så gott lilla Hedda hälsa mamma &pappa

2007-06-06 @ 09:43:20
Postat av: Emelie

Hej Hedda!
Vad söt du är på alla korten! Jag längtar efter att träffa dig, jag hoppas att det blir nån gång runt midsommar kanske!!!
I dag har jag haft mitt uppsatsseminarie och har nu sommarlooooooooov. Det är nåt du kommer uppskatta när du börjar skolan :)
Kramar till er alla tre härifrån

2007-06-07 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0