Sjungande tomtar

Idag var det julavslutning på Frälsis. Mamma klädde på mig min fina tomteklänning för när det är julfest ska man ha sånt på sig säger hon. Hugo och My var också tomtiga. My hade en precis likadan klänning som jag. Vi var så snygga alla tre.

Vi sjöng och dansade runt granen. Jag gillar verkligen det där. Det är så skojigt att få hoppa runt lite.

image345

Tre små tomtenissar. My, Hugo och jag. Jag gör mitt bästa för att få lite uppmärksamhet från Hugo, men han hade tankarna på annat håll.

Kommentarer
Postat av: Jossan o Hugo

Halloj!!

Fint kort du skickade på mailen, men Hedda då;)
Hoppas att ni får en trevlig helg så syns vi på tisdag kl 11!
Kramar fr oss

2007-12-13 @ 09:46:21
Postat av: Anonym

Oj då, jag ser visst lite arg ut:) Tur att det inte alltid är så. Va fina vi är. Hoppas vi ses på tisdag. Kram My

2007-12-13 @ 11:49:20
Postat av: Morfar

Tre härliga, mysiga tomtenissar, ni konmmer säkert att få mycket kul tillsammans när ni växer upp.
Idag har jag levt i ett lyckorus hela dagen, tänk att du lussade hos mormor och mig i arla morgonstund så tidigt, jag hade inte ens gått upp. Detta är nog det häftigaste jag någonsin upplevt, lilla LusseHedda.
Längtar redan till nästa lucia, hoppas att det händer fler överraskningar innan dess.
Megakram och dito puss!

2007-12-13 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0