Min första första advent

I morse när jag vaknade började mamma prata om att tomtens små nissar kanske varit och lämnat en present till mig och att vi skulle gå och ta oss en titt i julstrumpan. Vad snackar hon om, tänkte jag, men när vi kom fram till strumpan fanns där ett fint paket till mig. Vad snälla tomtens små nissar är!

image330

Titta vad som fanns i min julstrumpa!!

image331

Jag var ju förstås tvungen att provsmaka som vanligt. Mmm, vad gott det var!

249160-333

Pappret och snöret var mycket roligare än innehållet.

249160-334

Jag fick förstås prova presenten på en gång. Det var en mysig prickig bodysuit som jag ska ha när jag relaxar. Inte nog med det här förresten. En stund senare hade tomtens små nissar lämnat ytterligare ett paket till mig. Däri låg en spännande bok och väntade på mig. Kul med Molly hette den. Undra om jag kommer att få fler paket eller om det var det här som var julen. Jag vet ju inte alls vad det där innebär.

Kommentarer
Postat av: Pappa Andreas

Vi klarade ju ett par dagar på egen hand du å jag sötnos...det var jättemysigt tycker jag. Du är bäst min älskade lilla skrutt!

2007-12-03 @ 12:27:05
Postat av: Morfar

Jag fick ju vara med dig och pappa lite både på fredagskvällen och en stund på lördagen när mamma och mormor var på julklappsinköpsresa til Köpenhamn.
Du lilla sötnos måste vara världens i särklass gladaste och mest nöjda bebis. Inte minsta lilla gnäll, bara nyfikenhet, glädje och skratt. Du är bäst och HV leder serien med 11 pinnar.
Puss på dig gullunge!

2007-12-03 @ 19:48:28
Postat av: Anonym

Vi saknade dig och din mamma med igår på sången. Både jag och Hugo undrade var du var nånstans. Hoppas att din mamma känner sig bättre nu. Det verkar ju inte som att hon behöver oroa sig för din vikt iaf. Snart över 8kg. Inte dåligt! Kram från My

2007-12-06 @ 17:20:11
Postat av: Jessica

Gud vad hon e söt och växer gör hon oxå som bara den! Vilken fin body hon har fått oxå!

2007-12-06 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0