Kräftor


Eftersom jag är så himla hungrig just exakt nu, hinner inte mamma skriva om vad jag har haft för mig de senaste dagarna utan ni får njuta av bilder istället!

image214

På väg till Hjo. Närstudie av bitringen. Mmm, den är så smarrig!

image215

Åh, titta pappa!

image216

Hihi! Pappa har stickigt skägg.

image217

Det har inte mamma, men jag är glad ändå!

image218

Hoppande bebisen!

image219

Mamma och jag tittar på båtar.

image220

Okej, jag erkänner. Jag är världens sötaste!

image222

Mormor och jag shoppar.

image223

Hedda på kräftfiske.

image224

Mammas kusin Olivia och mina kusiner Cornelia och Tuva tog en tur med flotten medan vi väntade på kräftorna skulle ta sig in i burarna.

image225

Morfar och Tuva. Lägg även märke till Tuvas smaskande pappa Peter till höger om morfar.

image226

Argh!

image227

Provsitter morbrors och mammas gamla matstol på kräftskivan. Verkar rätt okej!

image228

Partybebis!

image229

Kräftskivan är i full gång.

image230

Ännu fler kräftskivedeltagare.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Idag är jag lite trögare än vanligt i kolan, kan det bero på kräftorn? Kul att du var med på kräftfesten, alla var där utom din gudfar Markus, han var visserligen i Sverige men bafann sig Stockholm för firande av RH-stolens 30:årsfest. Du är helt fantastisk inte något skrikande vare sig när vi fskade kräftorna eller under festen, som alltid är du så glad, snäll och söt.Efter lunch skall din pappa, mammas kusin Adam och jag, ev. Adams mamma Gunilla med, hoppas att kolan och kroppen känns piggare. Puss på dig snuttegullesnosebaby!

2007-08-26 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0