Bilder från min ettårsdag!

image489

Undra om det är en liten tjej som fyller år bakom den här dörren??

image478

Mamma och pappa väntade otåligt på att jag skulle vakna och när jag väl gjorde det kom de sjungandes in på mitt rum med jättemånga paket och snygga ballonger!

image479

Här grattispussar mamma mig på kinden.

image480

Men oooj, så många paket!! Jag syns ju knappt!

image481

Paketöppning var inte så skoj tyckte jag så jag gick och hämtade en bok istället.

image482

Mormor och morfar ringde och sjöng för mig. Ack ja, ack ja! Vad är nu detta???

image483

Jag fick en alldeles egen bil i födelsedagspresent. Här hjälper jag mamma att montera ihop den.

image484

Så här snyggt blev det!

image485

Kartongen var också skoj... och stor!

image486

Jag gjorde den här snygga tårtan till mitt lilla kalas. Sen var det bara att vänta... och vänta... och vänta...

image488

Men prick klockan tre satte kalaset igång. Inte för att jag åt eller drack nåt (jag har ju ont i tänderna och i halsen) men det var skoj med fest ändå!

image487

Och sen kom morbror Markus när han hade jobbat klart och han hade med sig ännu fler paket!! Jag fick ett supertufft släp till min bil och en mysig katt.

Kommentarer
Postat av: Pappa Andreas

Vilken härlig dag va!? Paket och tårta och en massa skoj. Vilken tur att du fick tillbaka din aptit så du kunde smaka din födelsedagstårta. Puss på dig min älskade 1-åring...du e bäst!!!

2008-05-03 @ 10:33:12
URL: http://karlandreas.blogg.se
Postat av: Emelie

Hedda! Vilken födelsedag du ser ut att ha haft!! Massor av paket, och tårtan blev jag väldigt sugen på :)
Synd att Nässjö inte är grann-kommun till London, men jag hoppas att en liten hälsning på posten dykt upp i alla fall!
Kramar från Emelie

2008-05-03 @ 11:41:08
Postat av: Mormors kusin Britt

GRATTIS,GRATTIS!så här i efterhand Att du Hedda vad med paket,nästa gång du får lika mkt det vet jag knappt när det skulle vara kanske vid 50.Tur du har piggat på dig.Har ju sagt att man inte får skrämma sina föräldrar dom är rätt ömtåliga.Vad skoj att du går helt på egen hand nu.Har precis kommit hem från mina små trollungar i Göteborg mormor var tvungen få en barnbarns dos.Ha det så bra kalasa lagom/kram gamkusinen

2008-05-04 @ 16:52:55
Postat av: morfar

Så häftigt det var att få komma till dig på tårtkalas, nu är det bevisat att din morfar kan hålla tiden, prick kl. 15.00 inte illa, tyvärr kommer väl mormor att glömma detta att jag är så bra på tider, ganska snabbt. Du bara är så goooooooooooooooo!

2008-05-04 @ 18:22:07
Postat av: Morfar

Länge sedan din mamma skrev något,
måste finnas massor av nya gooooooa bilder!

2008-05-14 @ 17:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0