1 år!!

Grattis till mig för idag fyller jag år!! Bilder får ni vänta på tills i morgon för just nu har mamma inte tid.

Jag har blivit uppvaktad av jättemånga idag och vi hade ett litet minikalas här hemma. Mormor, morfar och morbror Markus kom och åt min rosa tårta som ni ska få se bild på sen. Jag har fått en massa roliga saker. Bäst av allt just nu är bilen som jag fick av mamma och pappa och släpet som Markus och Noy köpt. Skokartongen som jag fick mina badtofflor i är också en höjdare!

Förresten!! Vet ni vad?! Jag kan gå på jätteriktigt nu! Det bara hände i går när mamma kom hem efter sitt pluggande. Det har varit på gång ett tag eftersom jag gått rätt långt om jag bara blivit lite lurad, men jag har ju varit så feg och inte vågat.

Fast allt är inte skoj i mitt liv. Jag åkte på feber i tisdags och slutade äta. Sent igårkväll åkte jag med mamma och pappa till akuten för att kolla så att jag inte var uttorkad. Det var jag inte. Jag var bara så AAAARG när de försökte få mig att dricka. För en liten stund sedan bestämde jag mig för att äta igen så nu mår mammas nerver mycket bättre.

Som sagt, bilder kommer i morgon så tills dess får ni försöka stå ut.


Kommentarer
Postat av: Micha

Grattis gumman på din 1 årsdag. Det var inte dåligt att du vågar gå utan stöd nu.
Ha de nu så jättebra. Jag väntar med spänning av att få se dom nya bilderna.... Kram på dig...

2008-05-02 @ 21:14:47
Postat av: Morfar

Grattis på födelsedagen min älskling. Hurra, hurra, hurra, hurra!

2008-05-04 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0