Världens underbaraste jag

Ännu en helg har förflutit i mitt liv. Som vanligt har jag haft jätteroligt. Den här helgen har jag mestadels lekt med min pappa eftersom min tråkiga mamma bara har suttit med näsan i skolböckerna hela tiden. Konstigt, tycker jag.

image423

Jag har snappat upp ett och annat på Frälsis. Här ber jag bordsbön.

image424

Där är lampan!

image426

Världens finaste Hedda. Mamma och pappa älskar mig! (Det är gröt i näsan. Inte snor. Det är alltså inte så äckel-päckligt som det ser ut...)

Kommentarer
Postat av: Pappa Andreas

Det är en hel del mat som fastnar lite här och var i frökens ansikte. Jättepraktiskt att plocka av när man blir lite sugen på nåt. Puss sötnos!!!

2008-03-10 @ 09:34:39
Postat av: morfar

Du var ju ute i Skärsboda i lördags och hade jättekul tilsammans med Cornelia.

Ikväll kom ju mamma och du förbi så att jag fick krama om dig min lilla gosegris, måtte du förbli lika glad igenom hela livet, det kan inte finnas någon gladare unge i hela världen. Nu blir det spännade för imorgon startar slutspelet, precis som vi trodde valde vårat HV att möta Sellefteå, jag tippar 4-1 i matcher till HV, vad tror du?
Puss på dig gullegrisen!

2008-03-10 @ 20:31:05
Postat av: Anonym

Tittut på dig sötis.Lite religon skadar ju inte. Till helgen blir det dop om familjen Berg blir friska,dom är sjuka igen.Pappan har halsfluss Wilmer & Alma har feber. Inget skoj alls men men.Går allt bra skall han få namnen

Lars,Wilmer,Erik.Vi ses på tisdag kram på dig/gamkusinen

2008-03-13 @ 08:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0