Kompensation

För er som läste gårdagens inlägg följer här en uppdatering. Mina föräldrar är chockade. De hade mentalt förberett sig för en krånglig natt, men så blev det inte. Nejdå, jag somnade snällt vid 20:00 och vaknade inte förrän 7:30 då jag ville komma upp och leka lite en stund. Jag körde runt i min gåstol som en galning och det finns ju inget som gör en så trött så strax efter 8 somnade jag om igen och sov ända till 10:20. Det är helt otroligt! Min hispiga mamma var inne och kollade till mig hur många gånger som helst för att kolla så att jag andades.

Nu äter jag min något försenade frukost tillsammans med pappa.
 
image381

Väntar på att frukosten ska serveras.

image382

GE HIT GRÖTEN! Annars...

Kommentarer
Postat av: morfar

Det var ju det vi var överens om igår du och jag, att du skulle sova som vanligt igen. Bara för att påminna mamma och pappa om att de har en liten Hedda i huset så ta en vaken natt med jämna mellanrum. Du världens bästa bäbis. Idag kommer knallisarna från Bodafors hit för att äta middag, hinner du och dina föräldrar kan ni väl titta upp och busa lite med Nelia och Tuva. Hockeyn gick åt pipsvängen igår lite som vi misstänkte, Färjestad är faktiskt ganska duktiga de vann ju över vårat HV. Nya tag på tisdag då är jag på plats i Kinnarps arena! Vi ses puss och massor av gosekramar.

2008-01-13 @ 11:28:07
Postat av: Mona

OJ,OJ,OJ vilken blick, det gäller att fixa gröt snabbt, förstår jag. Du är smart som tar ett extra långt sovpass, så du orkar med alla nya saker du lärt dej. Kom ihåg att det gäller att sova nu när du är liten, för sen får du inte. Kram du lilla goa.

2008-01-13 @ 15:09:01
Postat av: Emelie

haha läskig bild, jag blev nästan lite rädd för dig Hedda :)

2008-01-13 @ 17:12:55
Postat av: Pappa Andreas

Jo, jo...det gäller att fixa gröten kvickt! :) Din nya min som dyker upp då och då är SÅ himla rolig! Puss på mitt eget lilla lejon!

2008-01-13 @ 23:22:46
Postat av: Mormors kusin Britt

Tjena goding!Du är ju helskön. Rätt Hedda kör med mor & far,men du inte för mycket.Dom blir lätt förvirrade.Ha en bra vecka.Kram till dig.

2008-01-14 @ 08:29:03
Postat av: faster Agnetha

Du ser MYCKET bestämd ut Hedda! Och nästan lite läskig, jag håller med Emelie. Men vi vet ju att du är världens gulligaste och snällaste baby!
puss

2008-01-15 @ 15:48:08
Postat av: Morfar

Kom just hem från Jönköping och HV:s match mot Södertälje. Jättekul att vara där och få se våra favoriter vinna en kassaskåpsäker seger. HV gjorde
Södertälje riktigt dåliga, vi som var där fick se en värlspremiär när Johan Davidsson gick in som polis och markerde i en riktig fight när en stor ful Södertäljeback gav sig på den lille junioren HV:s nya stjärnlirare Mattias Tedenby, lägg namnet på minnet. Puss på dig gullunge. Hoppas se dig snart igen.

2008-01-15 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0