Snart blöjfri??

Idag fick jag en ny potta av min mormor och morfar. Den är jättehäftig för den spelar musik när man kissar i den. Jag har i och för sig inte börjat kissa i den än, men den fungerar alldeles utmärkt som pusselstol. Jag lyckas faktiskt att få dit alla bitar i mitt snygga pussel nu. Om mamma bara håller i pusslet får jag dit bitarna alldeles själv.

Jag har förstått att man inte kan ha en massa kläder på sig när man ska kissa på potta, men mina föräldrar och jag tycker att det är ett steg i rätt riktning om jag lär mig sitta på pottan först även om jag har kläder på mig.

image414

Sådär mamma, nu har jag fått dit alla bitar!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Du fixar snart även detta med pottan. Faktiskt mycket lättare än att puzzla! Puzzelipussunge!

2008-02-25 @ 20:48:12
Postat av: Anonym

Du fixar snart även detta med pottan. Faktiskt mycket lättare än att puzzla! Puzzelipussunge!

2008-02-25 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0