Lek, lek och åter lek

Jag är lekbebisen nummer ett. Det finns bara en sak jag vill med mitt liv och det är att leka. Får jag bara leka behöver jag varken sömn eller mat. Mamma envisas med att jag både ska vila och äta och ibland ger jag med mig, men oftast leker jag. Och när jag har lekt färdigt leker jag lite till.

Bäst just nu är precis som i föregående inlägg leksakslådan med innehåll. Jag kan stå länge och väl vid lådan och plocka bland mina saker. Jag gillar att stå vid fotpallen också. Stå är bra och jag gör det mycket snyggt.

image406

Hmm... Vad ska jag välja, vad ska jag välja??

image407

En annan sak jag gillar är att plocka av mig mina strumpor. Strumpor är underskattade leksaker. Här demonstrerar jag att man faktiskt kan använda stumpor som telefon. Mamma har missat det helt och det har säkert alla ni andra också gjort!!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Lilla snöfsetöfsa du är väl för gooooooooooo, nu ser jag att du snart är mera hårfager än vad jag är, åtminsånde har jag
kortare hår än vad du har.
Snart går du för egen maskin, jag såg att du stod invid puffen och trodde att du höll dig, men se det gjorde du inte. Snart upptäcker du att det fixar sig ändå.
Tur att HV hittade tillbaka till segermelodin igen.
Pussar och kramar i massor, nu ska jag åka hem till mormor efter en lång dag på jobbet.

2008-02-19 @ 17:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0