Bebis i lådan

Det bästa jag vet just nu är att rota i min leksakslåda. Idag satte mamma ner mig i lådan och jag blev så lycklig. Det var verkligen toppen!

Vet ni förresten att jag kan ännu mer saker nu? Jag kan stå helt själv kortare stunder. Ibland glömmer jag liksom bort att jag inte har nåt stadigt att hålla i och står ändå. Däremot fungerar det inte så bra när jag får för mig att gå. Mamma och pappa säger att det är tur att jag har en mjuk blöja på rumpan för annars hade jag nog slagit mig.

Jag kan pussla lite också. Ett par bitar i mitt fina pussel får jag dit riktigt bra. Mamma och pappa tycker att jag är den smartaste bebisen i hela världen.

Hmm, vad händer mer i min värld?? Jo, jag är fortfarande förkyld. Det är lite tråkigt att snora så mycket, men jag hoppas att jag är på bättringsvägen. Menmen, jag bryr mig inte så mycket. Det är mer mamma och pappa som tycker synd om mig. Äh, jag är ju överlycklig ändå!!

image403

Stilstudie från ovan. Jättesnygg bebisflicka bland leksaker. Har ni sett vad mycket hår jag börjar få!?

image404

Tjoho!!

image405

Mmm... Och katten ska faktiskt ligga här!

Kommentarer
Postat av: Micha

Hej gumman. Det dröjer nog inte länge förräns du går. Kram

2008-02-16 @ 12:13:59
Postat av: morfar

Goa bilder på dig lilla hjärtat! Solstråle, alltid lika glad, helt otroligt men du lyckas peta dit puzzelbitarna. Vill bara påpeka att tålamodet, din envishet och viljan att alltid lyckas har du efter din mamma, något som hon för den delen fortfarande besitter.
Ikväll hejar vi på HV när de möter Timrå. Vi ses gulleunge! Som alltid pussar i masspr!!

2008-02-16 @ 15:50:32
Postat av: Mormors kusin Britt

Gumman i lådan vad har du för dig.............gumman ilådan kom fram tjohej. Den sången passar just nu till dig lilla gosefia..Vad månne bliva av detta smarta lilla liv. kram gamkusinen

2008-02-18 @ 07:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0