Barnkalas

Igår var My, Hugo och jag hos Wilgot på 1-årskalas. Det var jätteskojigt. Wilgot har så mycket roliga leksaker och bäst av allt var hans polisbil som man kunde åka på själv. Jag vill också ha en egen bil! Wilgot fick en gräsklippare av oss så att han kan hjälpa sin mamma och pappa i trädgården. Bra, eller hur??

Vi saknade Liam allihop. Han var sjuk så han fick stanna hemma. Hoppas att han blir frisk snart. Jag tycker att han är jättesnygg!

image467

Hela gänget! Jag försöker roffa åt mig alla leksaker.

image468

Födelsedagsbarnet Wilgot!

image469

Hugo

image470

My

image471

Jag får skjuts på polisbilen av Wilgot. Det var superroligt!

image466

Slutligen; tårtan!! En jättehäftig orm som smakade mmmm.

Kommentarer
Postat av: Pappa Andreas

Men Hedda...varför smög du inte med en liten bit av den läckra tårtan hem till pappa? Antagligen därför att du slukade den biten också din gottegris! :) Puss!

2008-04-18 @ 08:45:54
URL: http://karlandreas.blogg.se
Postat av: Mormors kusin Britt

WAOW!Vilket gäng godingar! Tevlig helg Hedda.Det skall ju bli vår nu,tänk vad skönt slippa en massa tjocka kläder.Kanske blir det en cykeltur med mamma/kram gamkusinen

2008-04-18 @ 10:23:15
Postat av: Mormors kusin Britt

Hej igen glömde en viktig sak.HHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA HV håll alla tummar KRAM.Virus hos Fam Berg

2008-04-18 @ 16:29:54
Postat av: Morfar

Igår var en av de största dagarna i ditt liv. Tänk att du tog din första lite längre promenad igår när jag var hos dig, tidigare har du ju nöjt dig med ett par steg nu gick du säkert fem meter. Jag höll dig i min famn, när jag slälde dig på golvet börjde du gå mot mamma och hon backade ända tills hon inte kom längre din säng tog emot och där travadwe du på tröskeln mellan hallen och ditt rum var heller inga problem, när jag såg detta kom det en glädjetårar i mina ögon. Den 18 april kommer att vara en minnesdag i ditt liv då HV förgyllde dagen ytterligare genom att besegra LHC i Linköping och vinna SM-guldet. Heja HV bäst i Sverige och guldet är där det hör hemma, i Småland. Känner mig fortfarande glädjerusig! Enligt din pappa har HV vunnit därför att alla domare är emot LHC och ger HV fördelar. Han kommer nog över detta, kanske det är LHC tur nästa år och att domaran då är på deras sida. Nu glädjs vi åt dina stora utvecklingsframsteg och HV;s GULD!!!! Puss på dig din lilla gosing!

2008-04-19 @ 10:12:17
Postat av: Pappa Andreas

Vi kommer igen med vårt LHC nästa år Hedda. Men det var i alla fall tur att domaren fick skjuts hem i HV´s buss ;)

2008-04-20 @ 11:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0