Visst är jag fin?

Mammas mannekäng, det är jag det! Min jobbiga mamma är helt galen i att greja med mina kläder, men det är väl knappast någon nyhet för er som läser min blogg regelbundet.

Jag trodde att vi hade nått kulmen på hur jobbig en mamma får bli, men när jag äntligen började andas ut, vad hände då? Jo, hon började tillverka egna kläder till mig! Suck! Hon har hållit på och greja med en kofta ett tag och igår var den äntligen klar. Så fort jag hade fått på mig dagens kläder fick jag snällt finna mig i att bli fotograferad i min nya kofta. Men jag måste nog erkänna att jag tycker att jag är rätt fin i den...

image272

image273

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hedda, hedda!
Det var det sötaste jag sett! Du är ett riktigt modelejon. Pojkarna kommer att springa benen av sig efter dig.
Puss
faster Agnetha

2007-09-27 @ 15:46:45
Postat av: Morfar

Gullunge, du är så häftig så man nästan smäller av. Har du snackat mycket idag?
Ringde din mamma men ingen svarade, kom på att ni har åkt till Edeskvarna och mammas kusin Ulrika och hennes familj för att hämta ett nyslaktat lamm.
Vi ses gullet puss på dig, hälsa mamma och pappa.

2007-09-27 @ 18:42:37
Postat av: Emelie

Vad fin du är i alla färger!

2007-09-27 @ 23:55:03
Postat av: Mormors kusin Britt

Vilken litn mannekäng. Så fin i dom kläderna,särskilt koftan. Mamma hon kan,har väl gått i mormors skola kan jag tro. Må så gott hela lilla familjen./Britt

2007-10-01 @ 09:28:24
Postat av: Pappa Andreas

Vissa bilder (egentligen alla) av dig får mig på SÅ bra humör...:)

2007-10-01 @ 13:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0