Jag är världsbäst på att äta

Vet ni vad som har hänt? Jag äter alldeles själv. Japp, det är faktiskt sant! Smörgåsrån är helt enkelt det bästa som finns.

image292

Min smörgåsrånshög. Ni ser även en del av en gurkskiva som jag satt och smaskade lite på.

image293

Jag visar stolt upp den smörgåsrånsboll jag bakade ihop alldeles själv.

image294

Glad kexätarbebis.

image295

Min kexätarteknik på nära håll.

image296

Konstigt. Smörgåsrån verkar vara självhäftande!?!

image297

Hihi, är ni impade nu??

----

Två filmer där ni själva kan beundra mig när jag äter kex.

Här i den första filmen ser nu hur sprattliga mina ben är...




Och i den andra visar jag hur jag gör när jag äter.



----

image298

Man blir trött av att äta själv. Sovande kexätarbebis i babygymmet.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Äntligen har din mamma fattat att jag och alla andra vill se dina senaste konststycken. Du är inte bara bäst på allt, du måste även vara världens gladaste bebis.
Denna ishockeyomgången kan din pappa vara nästan lika glad som vad vi är, LHC håöll också nollan, men de måste ha missat de träningspasset då man övade sig att göra mål. Våra HV- killar satte dit tre stycken mot Färjestad och leder serien.
Heja Hedda och Heja HåååååååååååååååååååååVeeeeeeeeeeeeeee!

2007-10-21 @ 11:24:09
Postat av: Pappa Andreas

Du är BÄST!!! Tänk vad lyckliga och glada vi får vara när vi har dig sötnos! Det var kul att bada med dig idag...men du tyckte att det var lite obehagligt vid dykningen. Vatten i näsan är så dääär skönt. Nästa söndag går det nog bättre för vår lilla vattengroda. Undrar om din morfar vet om att HV71 betyder Handlingsförlamade Vettvillingar x 71. LHC betyder förresten Lirande Hjältars Club!

2007-10-21 @ 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0