En trött mamma efter operationen

I onsdags när mamma var nyopererad fick jag åka in och hälsa på henne. Hon var rätt groggy efter narkosen, men blev överlycklig när jag kom. Hon hade på sig jätteroliga slangar som jag ville rycka i, men det fick jag inte. Då blev jag lite arg. Sen hittade jag en grind på mammas säng som jag tuggade lite på. Jag gillar att smaka på saker!

image300

Mamma försöker le ett naturligt leende, men det går inte så bra... Jag är snygg i alla fall!

image301

Pappa och jag sov över hos mormor när mamma låg på sjukhuset. Här sitter jag vid mormors köksbord och provar hennes nyvirkade hatt. Jag känner mig väldigt snygg!

Mamma upptäckte just att jag har samma kläder på de senaste tre inläggen. Det var ju en miss, mamma! Jag har faktiskt andra kläder också.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Vad jag är glad att mammas opertion gick bra, ni är lika gulla både du och din mamma.
Mer att glädjas över är ju att HV åter är i serieledning.
Puss och kar am alla!

2007-10-26 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0