Var är bebis, var är bebis??

En stor sak har hänt i mitt liv. Jag har börjat försöka dra mig upp till sittande. Det är i min spjälsäng detta är som allra lättast och när mamma och pappa såg vad jag höll på med fick de nästan hjärtstillestånd. Jag trodde att de skulle bli impade, men de blev tydligen mest rädda. Tänk om jag skulle falla ur sängen!!

I morse sänkte mamma botten på min säng, så nu kan jag träna så mycket jag bara vill utan att mina föräldrar ska vara hispiga och jobbiga. När mamma skulle greja med min säng la hon mig i deras stora säng med kuddar och täcke runt omkring. Jag somnade jättegott!

image314

Någonstans bland kuddarna ligger det en bebis.

image315

Efter mycket letande hittades en sovande Hedda i kuddhögen.

image319

Två gånger inom loppet av en vecka har jag gjort en sak som jag nästan aldrig tidigare gjort. Jag har somnat i mammas famn. Mamma blev överlycklig och myste som bara den. Den här bilden är från i fredags när jag inte alls tyckte att jag skulle ligga i sängen utan hellre ville komma upp och titta på Doobidoo.

image316

I går passade mormor och morfar mig när mamma och pappa var ute på galej. Här är jag påväg till mormor i min snygga nallemössa.

image317

Men innan vi åkte till mormor och morfar lekte jag lite i min hörna. Här har jag hamnat i underläge i krokodilfighten.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Häftiga bilder på dig, du är ju som alltid kanonmysig och jättegullig. Det var jättemysigt att få rå om dig hela lördagseftermiddagen och kvällen, visserligen var det ju mormor som tog hand om blöjbyten och det lite mer besvärliga, jag tog lite mer ansvar för mysandet. Låt mamma och pappa veta att vi gärna ställer upp igen. När mamma och pappa kom hem hade de ju en riktig övverraskning till mormor och mig, inte för att jag vill avslöja något, men Grattis! Kan bli tufft för HV mot Djurgården ikväll, trots det tror vi på tre pinnar.

2007-11-19 @ 18:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0