Bantarbebis?!?

Idag är mamma hysterisk! Jag har liksom inte känt för att äta idag. Jag är ingen storätare i vanliga fall, men idag har jag inte varit hungrig alls. På babysången åt jag tre skedar fruktpuré och åt en liten kexbit. Mamma gav bort min fruktpuré till Hugo. Han kan äta, han! Stort gapade han också! Jag var imponerad och mamma också. Efter sången åkte mamma och jag till Mia och Kerstin i Eksjö. Där åt jag knappt inget heller. När vi var hos mormor efter Eksjö-besöket gick jag med på att äta lite lite lite. En halv liten burk barnmat och några skedar fruktpuré blev det...

image313

... men jag var ÖVERLYCKLIG ändå!!

Kommentarer
Postat av: fiorella

Gillar din blogg starkt :)

2007-11-14 @ 19:09:10
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: L

Jag har motsatta problemet.. jag äter alldeles för mkt^^

2007-11-14 @ 19:43:16
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: Morfar

Tycker att6 det var på tiden att din mamma daterade upp din sida. Lika bra att du vänjer, nojjiga morsor är inte ovanligt. Du äter ju när du är hungrig kan hon inte fatta de. Ikväll när jag ringde till din pappa hörde jag för första gången att du var arg enligt pappa berodee det på att mamma ville att du skulle äta och du ville inte, bra visa att de inte kan göra som de vill med dig. Imorgon lirar HV och då satsar vi på tre nya friska pinnar. Puss på dig gullet!

2007-11-14 @ 21:21:20
Postat av: Pappa Andreas

HEJA HEDDA FRISKT HUMÖR
DU ÄR DEN SOM PUSSAS BÖR
HEDDA-HEDDA-HEDDAAAAAAA!!!

2007-11-15 @ 13:38:11
URL: http://karlandreas.blogg.se
Postat av: Mormors kusin Britt

Men Hedda! Man ska stoppa maten i munnen inte runt. Men men det är kanske bra för hyn. Vad vet en snurrig tant om det.Du ser ju väldigt nöjd ut vilket är huvudsaken.Kram på dej mysfia. Mormors kusin

2007-11-16 @ 16:36:38
Postat av: Morfar

Illa illa HV förstod inta att det var match utan ställde bara in grillorna. Du och jag gillar ju HV ändå. Jag fick ett kaxigt brev av din pappa idag när jag var på hans skola för att äta lunch.
LHC hade tydligen vunnit, kul för honom.
Du är världens roligaste och sötaste lilla tjej, jag älskar dig!

2007-11-16 @ 21:43:50
Postat av: Morfar

Måste bara tala om för alla att du ensam här hos mormor och morfar idag/kväll, ni där ute ska bara veta hur kul det är att ta hand om dig, du snackar, skrattar och tjoar hekla tiden, dessutom är vi ju extra glada för att HV drog in ytterligare tre pinnar, storsinta som vi är gläds vi med pappa efetrsom LHC också vann och gick upp på tredje plats i serien. Hoppas att mamma och pappa får en trevlig eftermiddag och kväll. Puss!

2007-11-17 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0