Höstkollektion

Ibland undrar jag om jag är mammas docka eller mammas bebis. Jag bryr mig inte ett dugg om vad jag har på mig, men hon är sååååå noga. Allt ska matcha och passa och vara helt och rent. Eftersom jag har vuxit lite är det rätt mycket av mina kläder som inte passar längre, så jag har fått en massa nya grejer. Mormor shoppar också till mig, men hur skulle hon kunna låta bli? Jag har ju lindat henne (och morfar) kring mitt lillfinger.

image185

Fotomodellen visar upp delar ur höstkollektionen. Sprattel sprattel!

image191

Hmm, vad pysslar du med mamma??

image187

Fotomodellen sitter i soffan, än så länge är det här ganska roligt.

image186

Men fy. Nu är jag less! Mamma, jag vill göra nåt annat nu!!

image188

Sådär ja, mycket bättre! Läsa böcker är aldrig fel! Mamma är inte bara en jobbig klädoman, hon är faktiskt helt OK på att läsa sagor för mig.

image189

Lite välbehövlig knävila efter bokläsningen.

image190

En jätteglad badbebis!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Hedda! Vad fin du ær! I morgon flyttar jag hem till Sverige så då ses vi kanske snart! en sista dansk kram hærifrån - KRAM

2007-08-12 @ 20:51:05
Postat av: Morfar

Så sööööööt du är min lilla älskling, idag höll jag på att missa att ringa golfklubben för att få reda på den nya starttiden i den av regn uppskjutna starten i KM. Du bara slukar upp en. Puss på dig, jag hälsar på dig imorgon kväll efter jobbet.

2007-08-12 @ 20:57:01
Postat av: Pappa Andreas

Jag säger bara Hedda...å lilla Heeeedda, min lilla söta älskade skruuuuuttunge!

2007-08-13 @ 09:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0