Helt slut!

Tisdagar innebär numera babycafé för min del och idag slogs nog nåt slags rekord där tror mamma för det var ca 30 bebisar där. Några var yngre än mig den här gången och jag gjorde mitt bästa för att alla skulle trivas. Mormor kom förbi mot slutet och vet ni vad? Jag somnade sittandes i hennes knä. Jag vet inte vad som hände alls. Sådär brukar jag aldrig göra. Jag kompenserade det där genom att prata högt med mamma medan hon promenerade med mig i vagnen hela vägen till Hemköp och hem.

När vi kom hem var jag så hungrig och trött att det saknade motstycke. Jag åt massor och råkade visst bajsa så att hela ryggen, mina kläder och mammas ena hand blev bajsiga. Mysigt tyckte jag. Omysigt tyckte mamma.

image231

En trött babycafé-besökare.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Bra att du är ute och knyter kontakter med andra bebisar. Jag tror inte att det finns någon där som är lika social och duktig som vad du är. Lördag skall mormor och jag följa med dig och dina föräldrar till farmor i Mjölby, pappa, Bosse och jag skall spela en golfrunda. Vi ses puss och kram!

2007-08-28 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0