Hej farmor!

Idag kommer min farmor och hälsar på! Hon ska stanna hos oss ända till måndag morgon. Det ska bli sååå mysigt! Jag ska charma farmor hela tiden!

Igår följde mormor, mamma och jag med Tuva och Cornelia på marknad i Bodafors. Vi lyckades pricka in dagens värsta störtskur och alla utom jag blev blöta och frös. Det blev ett ganska kort besök där för vi längtade hem till Allégatan där mormor gräddade våfflor. Jag var helt fascinerad av Tuva och Cornelia när de sprang runt och lekte och glömde helt bort att tutta, sova och bajsa. Jag vill så gärna vara med och springa!

När mamma och jag kom hem från Bodafors var jag jättehungrig och hur trött som helst. Sov först en stund på eftermiddagen så att jag skulle orka att vara vaken när pappa kom hem, sedan somnade jag redan kl 17:30 och när klockan var tio på kvällen hade jag fortfarande inte vaknat. Då tog mamma upp mig och tog på mig pyjamas och gav mig en massa mat inför natten och därefter sov jag så gott ända till klockan var 5:30 på morgonen. Man blir såååå trött av att leka (även om man bara kan titta!).

image199

Ultimat sömn med både kudde, Fladdergubben (rosa) och Isidor (blå).

image200

Nyvaken och jätteglad!

image201

Nakenfis på skötbordet.

Kommentarer
Postat av: micha

Hej Hedda. Så söt du är. Längtar efter att du ska komma och hälsa på mig. Idag har Pyret fått en blogg. Adressen dit är http://pyret77.blogg.se
Kramar på dig.
Hälsa mamma...

2007-08-19 @ 12:56:36
Postat av: Emelie

Hej Hedda! Kul att se fler bilder på dig! Hörde att du hade haft det mysigt med farmor Gun-Britt! :)
Hoppas att du ber dina föräldrar om att lägga upp fler bilder från helgen snart. Har hört rykten om att Hjo-besöker var mysigt och jag vill se bilder därifrån på dig och farmor!
Kramar från Emelie

2007-08-20 @ 20:07:27
Postat av: Morfar

Våra vägar korsades inte under hela helgen, men idag fick jag möjlighet att träffa dig som hastigast.
Lika söt och glad som alltid, jag har sagt det tidigare, det kan inte finnas någon gladare och mera godmodig liten tjej i hela världen. Puss och kram gullunge!

2007-08-20 @ 21:59:36
Postat av: Micha o Pyret

Hej Hedda. Tack för besöket. Du och din mamma glömde en blå sax, kan den vänta tills nästa gång? Ni kan skriva svar på Pyrets blogg....
Kramar från Micha och Pyret...

2007-08-22 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0