En fyraåring!!



Jag fyller fyra år idag! Det är verkligen stort!!! Snygg är jag också. Mamma har återigen tänkt (för vilken gång i ordningen vet jag inte) att vi ska börja blogga igen, för det är ju något på gång i mitt liv. Något som är nästan lika stort som att fylla fyra år:

JAG SKA BLI STORASYSTER!

Och inte bara nån gång i framtiden utan vilken dag som helst. Mammas mage är stor och rund. Bebisen lever loppan nästan hela tiden och sparkar på mig ibland. Jag säger att jag vill att det ska bli en lillsyster, men mamma och pappa tror att jag nog kommer att bli glad över en lillebror också (även om jag just nu säger att jag ska sälja honom).

Nä, nu har jag inte tid att blogga mer. Jag har ju fullt upp med att fylla år!!!

Kommentarer
Postat av: kompisen britt

Hej svejs Hedda!

Härligt med födelsedagar.Nu har du dessutom blivit

storasyster till lille Otto.Tror nog inte han är till salu längre.ha det så skoj nu med allt du sysslar med./Kram Från Britt

2011-05-09 @ 09:46:33
Postat av: Hugo o Wille

Hej!! Ja nu väntar vi på mer inlägg!!! och snart vill vi komma upp till dig Hedda... vi är ju lite nyfikna på din lillebror Otto!!!



Kram fr oss

2011-05-10 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0