Bildkavalkad - augusti

Bra jobbat mamma! Nu börjar det likna nåt. Två inlägg på en månad! Yay!

Nu ska jag visa er en hel hög med bilder från augusti. Alla bilder är från pappas mobil. Med lite tur kommer det bilder från tidigare månader sen.



Igår var jag och mina föräldrar hos morfar i hans stuga. Ewa hade köpt sådana häftiga saker till mig. En kratta och trädgårdshandskar. Vilken tur att morfar just då klippte gräset så att jag hade något att kratta upp. Jag tog försäkerhets skull på mig Ewas glasögon.




Jag klarar faktiskt att sätta mig på toan helt själv.




Sista fredagen på mammas semester åkte jag och mamma till farmor i Mjölby för att hämta pappa som varit där och fixat. Jag fick en hel hög med nya snygga kläder som genast måste provas. Den här klänningen funkade utmärkt som hallonätarklädsel.




Bland det bästa jag vet är att leka doktormannen med mamma. Här har jag "jamlat ner fjån trädet och slagit pannan". Aj vad ont jag har, men vilket tur att doktormannen hade bandage!




Ja, och sen var det mammas tur att träffa doktormannen. "Nu ska du jamla ner, mamma!"




Så här snygg kan man vara när man beskär rosenbuskar.




Hjälper morfar att klippa gräs.




Trädgårdsmästarn!




Mamma, pappa och jag gav oss ut på svampjakt i skogen!




Här är jag vid ingången till Lilla Caféet i Eksjö. Ni med skarpa ögon och gott minne ser att jag har samma snygga klänning som när jag fyllde två, men numer spänner den ordentligt över magen.




Övningskör. Jag har körkortet som i en liten ask!!




Fiskar med mamma, pappa och Ewa!




Jag och Ewa ror medan mamma spanar efter fiskar.

Kommentarer
Postat av: kompisen britt

Härliga Hedda bilder,stora tjejen nu.

2010-08-26 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0