Skäms mamma!!

Nu får min mamma verkligen skämmas! Hon måste ha glömt bort att min blogg existerar för så här glest mellan uppdateringarna har det inte varit sedan... någonsin. Jag har gjort mitt bästa för att få henne att fixa till det här, men det kommer alltid saker i vägen.

På drygt två veckor hinner det hända massa saker. Jag får helt enkelt ta den kortkorta versionen och slänga in lite bilder för att uppdatera er.

Jo, följande har hänt:
- Bloggen har fyllt ett år! 10 maj är bloggens födelsedag för den som undrar. Grattis min snygga blogg. Hoppas du lever i hundra år till!!
- Jag har vaccinerats för tredje gången i mitt liv. Det gick jättebra!!
- Jag går alldeles själv, helt utan problem. Numera går jag till och med ganska bra utomhus och med konstiga skor på fötterna.
- Jag håller på att få tänder. Nr 5 och 6 är på frammarsch. Jag har två tänder i underkäken och märkligt nog så kom huggtänderna uppe före framtänderna, men nu är alltså framtänderna uppe påväg så alla kan pusta ut. Jag kommer inte se ut som en liten mini-vampyr så länge till.
- Jag har haft ettårskalas för släkten.
- Jag har firat mormors födelsedag.
- Jag har ätit sand i stadsparken. Mums!!!
- Jag har badat utomhus i min plastbalja.

Bilder i massor:
image490

En dag gick mamma och jag till stadsparken för att gunga och gräva i sanden. Då kom Liam med sin mamma och gjorde oss sällskap. Liam gillar mina sandlådeleksaker jättemycket!!

image494

Vi är faktiskt jättesnygga, Liam och jag!!

image495

Sen kom My och med sin mamma. My är också jättesnygg!

image496

Pappa följde med mamma och mig till Frälsis. Här klappar jag i takt med musiken.

image497

Kvällen innan mitt stora födelsedagskalas som vi hade i mormor och morfars stuga fick jag bada ute med morfar som badvakt. Det var så mysigt att jag bara satt och njöt utan att säga något alls.

image501

På kalaset kom nästan alla mina släktingar. Farmor, Agnetha och Bosse hade med sig en jättefin dockvagn som ni ser lite av här.

image503

Cornelia och Tuva kom och de hade också med sig paket. Här hjälper Cornelia och mamma mig att öppna paketen.

image498

Sen var det dags för födelsedagsfika. Här sjunger alla för mig.

image499

Tydligen är det spännande när tårtljus ska blåsas ut för helt plötsligt åkte en massa kameror fram.

image500

Agnetha vill också ta kort på mig.

image502

Här visar pappa en av tårtorna som han och mamma gjort åt mig.

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Mysigt :)

2008-05-19 @ 15:05:44
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Morfar

Äntligen har din mamma vaknat upp och kommit på att bloggen måste uppdateras. Egentligen behövs det inte för min del. Men jag tänker på alla dina andra "fan" därute som inte har möjlighet att träffa dig din lilla gullunge lika ofta som vad jag gör. Känns lite konstigt att inte ha hockeyn att skriva om, vi får avvakta nästa säsong. Nässjö och Mjölby delade på poängen i fotbollen så det finn segentligen inte något som vi kan vara kaxiga över just nu. Som avslutning måste jag bara göra alla avundsjuka, nu ska jag åka hem från jobbet, jag tänker hoppa in hos dig och dina föräldrar några minuter.
Kram på dig gullunge!

2008-05-19 @ 17:06:57
Postat av: Mormors kusin Britt

Oj,oj!Vad kul med nya bilder blev lite snopen.Ett tag sen sist. Många härliga kort,skoj med all uppmärksamhet el.Du ser iallafall ut att trivas,pigg och glad igen efter förkylningen.Kramis/gamkusinen

2008-05-20 @ 11:32:08
Postat av: Micha

Hej Hedda.
Äntligen lite nya bilder. Du är för söt på korten.
Kram

2008-05-20 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0