Snabb uppdatering

Mamma passar på att slänga in en snabb liten uppdatering här om vad som hände på BVC. Jag behöver inte läggas in för BVC-tanten sa jag är så pigg och glad, trots mitt onda öra. Vikten hade faktiskt ökat lite sedan i onsdags. Nu väger jag 8130g och då vägde jag 8100g. BVC-tanten sa att hon trodde att det värsta var över och att jag snart kommer att få tillbaka aptiten.

När vi kom hem fick jag äta lite själv. Det var roligt. Ärtor och brödbitar smaskade jag på medan mamma försökte få i mig lite puré.

Mamma och pappa hoppas att jag snart blir frisk och lite tjock.

Kommentarer
Postat av: Mormors kusin Britt

Inte dåligt se så glad ut när man är sjuk. Tur du har förstått att man behöver äta lite. Du får inte skrämma mor&far på det viset.Hoppas du piggar på dig nu,söta små tänder du fått. Bamsekram till dig/mormors gamla kusin.

2008-01-04 @ 15:27:47
Postat av: Hugo

Vad skönt!! mamma vill bara tillägga att hon är redo för en After Work nu jag äter nämligen välling nu och har slutat tutta på mamma.

Kramar Hugo m fam

2008-01-04 @ 17:18:59
Postat av: morfar

Gott att du kryar på dig lilla snoffseunge, räkna med att jag blev glad när du var hemma hos mormor när jag kom från jobbet. Trots att du är sjuk var du lika pigg på bus och allehanda upptåg, ditt skratt och din glädje var tillbaka. Igårkväll när jag tittade in hemma hos dig var du inte alls pigg. Tur att din mamma kunde starta upp min jobbdator här hemma medan den andra vilar upp sig hos Kontorspecial i väntan på reparation. Egentligen är det inte mycket att nämna om hockeyn, torsk mot Modo är inte något att vara stolt över, trots det 10 pinnar upp.

2008-01-04 @ 18:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0