Nästan bra

Jag mår nästan som vanligt nu. Mitt enda bekymmer är den där tråkiga hostan jag dras med, men jag är världens gladaste unge ändå. Idag ska vi ut i snöyran och åka till mormor och morfar och äta lite. Pappa och mormor ska äta lutfisk, men mamma och morfar förstår att det inte är gott och äter nåt annat mycket smarrigare istället.

image363

Kopplar av lite med min nya favoritsysselsättning; att plocka ur saker ur korgen.

image364

Visar upp min fina badgiraff som jag fick av mormor och morfar i julklapp. Jag tycker att den är så fin att den får följa med överallt.

Kommentarer
Postat av: Mona

Skönt att du mår bättre och kan man annat göra med så mycket fina färger runt dej.Jättefina kort. Ha det nu så gott allihop och du det är rätt så gott med lutfisk om man får den goe såsen till.
Kram

2008-01-06 @ 14:30:28
Postat av: morfar

Gosesufsan härligt att du piggar på dig, idag har du varit hur rolig som helst, full av upptåg och skojsigheter. Nej du Hedda lutfisk är inte precis "my cup of tea", jag föredrar fläsk och löksås.
Morfar är lite segare i "kolan" än vanligt denna trettondag, mormor och jag var på en jätterolig kombinerad födelsedag trettondagsfest hos våra vänner Lars och Christina, där var mycket folk och hög stämning som alltid, klockan blev tidig morgon innan det blev dags att sova. Din killkompis Liams farmor och farfar var också med på festen. Våra favoriter HV har svårt att vinna sina matck´her för tillfället, bara en pinne mot Frölunda, tur LHC bara fick en pinne i sin match annars hade väl pappa kunnat bli lte kaxig. Kom igen HV! Puss på dig min lilla älskling

2008-01-06 @ 15:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0