Framsteg på framsteg

Just nu händer det mycket i mitt liv. Jag lär mig nya saker hela tiden.
Senaste nytt är att jag dansar och klappar händerna när jag lyssnar på musik. Dessutom klappar jag händerna när mamma sjunger för mig för hon sjunger ju så snyggt!! Det tycker i alla fall jag och hon.

På frågan "Vad säger lammet?" svarar jag ett klockrent "Bääh", men även min mamma förstår att det nog mest är en lyckträff eftersom vovven, hästen och kossan också säger så. Däremot vet jag att katten säger något i stil med "iiiih".

Mamma hade tänkt visa en bild på mig när jag står på tårna och händerna med rumpan upp i vädret, men just nu går det inte att ladda upp bilder här på blogg.se så det får vänta lite. Hon ville även visa att jag drar mitt strå till stacken som HV-supporter idag för att fira gårdagens seger genom att ha min fina HV-body på mig. Men morfar och mina övriga medsupportrar får vänta lite.

----

Oj, nu funkade det visst igen. Här kommer dagens bilder!

249160-384

Det är roligare att smita iväg än att sitta still och fotograferas.

249160-383

En HV-supporter i startgroparna (det står HV på bodyn, men det syns inte på bilden). Vad månne det bliva av en sån här tjusig tjej? En ny Susanna Kallur kanske?

Kommentarer
Postat av: Pappa Andreas

Ja jag vet älskling...du brukar viska till mig att HV suger, men pappa kan inte komma hem och byta kläder på dig. Du är ett litet Lejon du...det vet jag! :) Puss på dig!

2008-01-16 @ 14:20:10
Postat av: Mormors kusin Britt

Hej du lilla goa! Nu får du stilla dig lite man kan inte göra allt på en gång,Fast du ser fullständigt nöjd ut.HV är ju bäst sen får din pappa säga vad han vill.Kram kram

2008-01-16 @ 15:59:15
Postat av: Morfar

Hörde av mamma att du jublade och varit glad hela långa dagen sedan du läst bloggen och sett att HV återigen leder serien med 11 pinnar.
Tyvärr kan jag inte träffa dig idag heller, jaghar en föreläsning på jobbet kl.18.30 kommer är inte hemma medan du är vaken, vi ses imorgon gullesnutteunge. Jättekramar och massor av pussar från morfar.

2008-01-16 @ 17:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0