Extravägning = lycklig mamma

Idag följde mamma med mig till BVC för extravägning. Som jag skrev för några dagar sedan har jag ingen lust att äta, men på något konstigt vänster hade jag ökat väldigt bra i vikt ändå. Mamma blev alldeles lycklig när vågen visade på 8660 g. Efter att vi hade varit på BVC promenerade vi hem till mormor för att äta lunch. På något sätt lyckades mormor få mig att äta nästan en hel liten burk rödspättapuré. Och som jag åt sen! Jag mmm:ade högljutt efter varje tugga och mamma blev alldeles lycklig igen. När mamma och jag kom hem till oss vid halvfyra-tiden var det dags för mat igen. Nu åt jag en halv stor burk pastasnäckor och skinka och en halv burk frukt. Det är faktiskt rätt gott med mat.

Jag är världens bästa bebis.

image392

Åh, vad det är roligt med pussel!

Kommentarer
Postat av: morfar

Du är bästa bebisen! Bra att du gjorde som jag skrev till dig, överraskade alla med att äta, bra gjort. Nu kan du väl äta så där lagom mycket så att din mamma inte behöver få spelet var gång det är matdags. Ikväll är det dags för våra favoriter att ta emot Luleå, hoppas att de kan tända till trots 17 pinnar före tvåan i elitserien. Skolan har besök av 30 studenter från Frankrike de är på plats i Kinnarps Arena för att se sitt livs första hockeyfight. Som du förstår har jag mycket noga talat om att det är det blå laget de ska heja på. Pussillipusspuss din lilla goseunge.

2008-01-31 @ 18:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0