De första stegen

Nu har det återigen hänt en massa grejer i mitt liv. Jag kan faktiskt gå nu, även om jag inte helt förstår det själv. Jag är SÅ feg och måste ha nåt att hålla i. I morse lurade pappa mig att tro att jag hade stöd och då gick jag flera steg utan att ens blinka. Mamma och pappa blev så stolta.

Idag fyller jag förresten 11 månader. Snart har det gått ett helt år sedan jag gjorde entré i världen. Gratta mig!

image440

Häromdagen satte mamma upp mitt långa vackra hår i en tofs. Då blev jag såhär snygg.

image443

Igår fyllde min pappa, aprilskämtet, år. Jag grattade honom med det här paketet.

image442

Såhär glad blev pappa när jag väckte honom med sång och present.

image444

Det är liksom inga problem att gå när man har stöd.

image439

Idag följde pappa med mamma och mig på frälsis. Äntligen fick pappa se hur glädjefnattig jag blir av "Alexander Kyckling" och "Barnen i filten". Jag älskar verkligen att gå dit och sjunga. Den här gången fikade jag till och med riktigt mycket. Jag åt en hel banan och det är snudd på rekord.

Kommentarer
Postat av: Micha

Hej på dig. Det är ju verkligen duktigt att du har tagit dina första steg nu.
Snart så springer du som bara den och då får din mamma o pappa att göra.
Ha de så bra sötnos...

2008-04-02 @ 17:58:52
Postat av: Morfar

Stora duktiga tjejen du är helt underbar. Den bild av äkta glädje som du gav mig igår när jag tittade upp till er är helt obetalbar. Hela jag har varit ett stort leende hela dagen. Vilka fina bilder som mamma har lagt ut på dig idag. Jag förstår att det var en stor upplevelse för pappa idag på frälsis. Imorgon hoppas vi att HV fixar SM-finalspel mot LHC, snacka om presigekamp inom familjen, men först måste Timrå släs tillbaka.
Torsdagens största händelse är trots HV, din lilla mammas 30-årsdag, du och jag grattar och hurrar för henne, som dessutom fixade ett A på den senaste kursen, att hon orkar? Hurr hurra hurra hurra!!! Puss på dig gosesnosing!

2008-04-02 @ 21:42:01
Postat av: Anonym

Hej Hedda! Va duktig du är som snart kan springa omkring alldeles själv. Ett stort GRATTIS till din mamma också på hennes stora dag. Hoppas hon inte ligger under nån sten som hon sa att hon skulle göra:) Kram från My och Jeanette

2008-04-03 @ 11:47:57
Postat av: Mormors kusin Britt

Ooohej vad tiden går. Nu lär det inte bli stiljte för mor och far.Du ser helnöjd ut på bilderna.Mycet firande i familjen närmaste tiden.Tror bestämt att mer än halva stora familjen har födelsedagar imom kort. Ett jättegrattis till mamma Sofia på hennes dag idag.Kram till eralla/gamkusinen

2008-04-03 @ 16:27:01
Postat av: morfar

HV i final, nu kan vi jubla ända till måndag då börjar kampen, inte bara mellan vårat HV och pappas LHC, utan även pristigekampen i familjen ojoj. Du lika mysig som vanligt när jag besökte dig ikväll, vad hade du egentligen gjort med ditt hår, jättelockigt hade mamma använt locktång? Gosegullan vi ses imorgon och på lördag när vi ska ha fest för mamma. Puss och kram! Heja HååååååååååVeeeeeeeee!

2008-04-03 @ 22:26:21
Postat av: Pappa Andreas

Nu kommer jag snart hem till dig söte-onge! Puss!!!

2008-04-04 @ 15:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0