Gällstad igen

När jag var riktigt liten var jag, mormor och mina föräldrar i Gällstad och shoppade. Igår var vi där igen. Mamma och mormor hittade knappt någonting alls, men pappa hittade lite kläder som var fina. Jag var gladaste bebisen i världen hela tiden och skrattade på riktigt flera gånger. Mamma lyckades filma lite av det för att ni alla skulle få njuta av mitt tjusiga skratt.

image242

För en gångs skull körde mamma och pappa satt i baksätet och höll mig sällskap. Här har jag fått tag på en spännande sak som tydligen är en vattenflaska.

image243

Skojar med pappa.

image244

Bebis i shoppingtagen. Jag brås på mamma och tycker att det är hur kul som helst att spendera hela dagar i affärer.

Filmdags igen! Klicka på pilen så får ni höra mig skratta!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Du är så underbart goooooooooooooooooooooooooooo!

2007-09-09 @ 20:51:42
Postat av: Morfar

Säg till din mamma att det är dags att uppdatera bloggen, nu har hon varit för slapp. Jag har ju tur som kan åka till dig eller att du är hemma till mormor och mig, då får jag ju få min Heddamani tillgodosedd. Tänk alla andra som inte har denna möjligheten, jag kan ju göra alla lite nyfikna, du har blivit ännu gooooooare, du är så söt dina ögon och ditt glada skratt din charmighet är oslagbar. Du bara äter upp mig!

2007-09-22 @ 08:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0