Glad supporter!

Ni har säkert redan sett bilder på mig med HV-nappen i munnen, men nu, tack vare min morfar, har jag tagit ytterligare ett steg i min kärlek till detta fantastiska hockeylag. Sorry pappa, laget i mitt hjärta är småländskt. Så är det bara!

image320

HV-body och HV-pipmugg. Livet kan inte bli bättre! Jo, förresten! Jag har faktiskt en HV-nappflaska också!

image321

För att min pappa inte ska smälla av totalt och sluta tycka om mig nu när jag inte hejar på samma lag som han gör, har mamma lagt upp en bild på mig där jag är oemotståndligt underbar...

image322

... ja, och här kommer en till när vi ändå är igång. Jag är så söt!

Kommentarer
Postat av: Mormors kusin Britt

Rätt Hedda! HV är bäst. Du är lika söt & glad som vanligt, Ett stort grattis till dina föräldrar som tagit ett steg i rätt rikktning. Kram till dej/mormors kusin Britt

2007-11-21 @ 16:01:15
Postat av: Morfar

Trodde nästa att pappa hade lagt in sitt veto när det gällde vårt favoritlag. Det var ju länge sedan du fick HV- prylarna av mig. Det är nästa så att man blir rörd till tårar av glädje när man ser hur söt du är i din nya fina HV-body. Du vet att det kommer fler prylar, undrar om det finns så små matchtröjor? kanskenågot för tomten. Puss, puss älskling.
DS! Vet du om pappa har använt HV-kalingarna som jag köpte till honom?

2007-11-21 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0