Ett helt halvår!

Idag kl 15:24 fyller jag 6 månader! Jag är verkligen stor nu!

image310

Halvårsbebisen kryptränar i cirklar. Runt runt runt runt kravlar jag.

image311

Oooh, där är ju mamma! Titta mamma, snart kryper jag och då får du inte ha några grejer i fred längre.

Samtidigt som jag vill visa alla hur snygg jag är, vill jag även passa på att hälsa mormor och morfar välkomna hem till Sverige. Tyvärr kom de hem utan resväska. Tydligen är det sånt som kan hända, speciellt om man packar tugnt. Hoppas att den kommer tillrätta. Jag älskar er, med eller utan bagage!

Kommentarer
Postat av: Mormors kusin Britt

Hipp hurra! Fira stora dagen ordentligt. Bamsekram/ mormors kusin

2007-11-02 @ 08:58:39
Postat av: Pappa Andreas

Men då måste jag ju göra ett inlägg här OXÅ och gratta min lilla älskling på 6-månadersdagen. Grattis och puss!!!

2007-11-02 @ 12:01:27
Postat av: Morfar

Grattis till ditt halva år! Hurra, Hurra; Hurra, Hurra!
Till skillnad mot alla andra läsare av din blogg har jag och mormor fått ha dig och mamma hemma hos oss hela eftermiddagen och kvällen, de skulle bara veta hur underbar du är live.
Synd om pappa som måste jobba efetrsom hans elever ikväll har lete examen i kursen hantering av alkoholhaltiga drycker, genom att anordna enn after work på Lilla Mathuset i Landsbro.
Puss på dig lilla gullunge!

2007-11-02 @ 21:31:08
Postat av: Morfar

Jag kan tänka mig att din farmor,,dina fastrar och kusiner i Linköping och Mjölby är helt betagna av dig ditt lilla charmtroll. Bara en sak som ´gör mig lite orolig, det är väl ingen som har talat om för dig hur gett dig resultaten fån dagens hockeyomgång. Vårt älskade HV71 har utökat sin ledning i serien till 8 p efter daghen 5-1 seger mot Brynäs. Hur det gick för LHC? Mest klädsamt är väl att glida förbi frågan obesvarad!
Heja HåååååååååååååååVeeeeeeeeeeeeeee!

Puss och kram älskling hoppas att vi ses när ni kommer tillbaka till Småland!

2007-11-03 @ 20:57:39
Postat av: Emelie

grattis i efterskott Hedda!
Hoppas att du hade kul i Mjölby i går! Det var lite trist att tänka på att ni var där allihopa, utan mig :( Jag hoppas att du roade alla, precis som du gjorde på kräftskivan genom att prata hela tiden!
Kram

2007-11-04 @ 11:39:56
Postat av: Mona

ETT STORT GRATTIS till halvåret.
Ska bli roligt att läsa om allt du hittar på när du nu snart kryper runt och hittar ett och annat att dra i.
Kram

2007-11-04 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0