Ute på vift

Min 10-dagarsdag firade jag, pappa och mamma genom att åka till Mjölby och Linköping och hälsa på farmor, faster Agneta, farbror Bosse, faster Lotta och kusinerna Martin och Samuel. Mamma tyckte att det var så roligt att komma ut lite. Hon säger att hon knappt varit utanför lägenhetsdörren. Jag tyckte däremot att det var mycket roligare att sova och detta ägnade jag mig åt i bilen både dit och hem och när jag fick åka vagn på stan i Linköping. I Linköping finns ett café (Chocolat) som pappa och mamma gillar och dit tog de med mig. Där vaknade jag och åt lite och tog även tillfället i akt att bajsa så att blöjan läckte åt alla möjliga håll. Pappa blev alldeles vit i hela ansiktet när han såg vad jag åstadkommit.

Idag fyller min mormor år. Jag köpte en present åt henne i Linköping och klockan tre ska vi dit på kalas, så nu måste mamma faktiskt gå och göra mig och sig iordning.

image7

Jag sover i bilen på väg till Linköping.

image6

Här ligger jag på faster Lottas vardagsrumsgolv och får ny blöja. Pappa tycker att jag har snygg stil.

image8

Jag och min kusin Samuel.

image5

Jag och min kusin Martin.

image9

Myser lite i min häftiga pyjamas i morse.

image10

Avslutar med en liten bonus. Den allra första bilden på mig. Här är jag tre minuter gammal. Snygg mun va?

Kommentarer
Postat av: Morfar

Goooa bilder på dig och dina kusiner. Men hördudu du är allt lite mager om bena.
Härligt att du nu bajjar så att du spränger blöjorna, din föräldrar var ju lite bekymrade för att du inte hade magen igång. Pus vi ses om någon timma.

2007-05-13 @ 14:26:46
Postat av: Emelie

:)
Nu har jag Hedda i sin dödskallepyjamas som bakgrund på min dator! Jättegulligt!

2007-05-14 @ 08:50:35
Postat av: Morfar

Säg till mamma att det är dags för nya bilder, jag vill veta vad du är med om söting. Puss på dig.

2007-05-14 @ 15:59:34
Postat av: faster Agnetha

Jag har hört att ni i helgen varit stamgäster hos sjukvården!Vi blev lite oroliga här i Mjölby ska ni veta.
Du vet Hedda, du är vårt stora samtalsämne numera. Hoppas att få träffa dig snart, det är ju lääängesedan nu.........

2007-06-04 @ 13:16:50
Postat av: faster Agnetha

Jag har hört att ni varit stamgäster hos sjukvården i helgen! Vi blev allt lite oroliga här i Mjölby! Du ska veta Hedda att du är vårt stora ( eller lilla) samtalsämne numera.
Hoppas vi ses snart, jag tycker det känns lääängesedan vi såg dig nu.............

2007-06-04 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0