Ute på vift igen

I morse tyckte mamma och jag att pappa skulle få lite tid att skriva på sin C-uppsats. Pappa fick därför stanna hemma medan vi åkte med mormor till Jönköping. Jag somnade som vanligt i bilstolen och sov mig igenom hela Jönköpingsbesöket. Mamma satt med mig i bilen medan mormor sprang in på IKEA och shoppade. När mamma sprang in på H&M för att köpa några pyjamaser till mig, satt mormor med mig i bilen. Tydligen är det inte bra att vara i affärer när man är så liten som jag. Man kan visst få nåt som heter förkylning. Vad det nu kan tänkas vara.

Mormor och mamma tog med mig på ett café för de blev så hungriga. Där vaknade jag och åt också. Till skillnad från café-besöket i Linköping bajsade jag inte, men jag fick en ny torr blöja ändå. Mamma säger att jag kissar massor. Bajset sparade jag till pappa kom hem till mormor för att hämta mamma. Han blev återigen vit i ansiktet när han öppnade blöjan. Stackars pappa.

Jag har tränat nacken idag också. Mormor tog kort på det så om ni vill se får ni tjata på henne! Pappa blev så stolt när jag lyfte huvudet själv när jag låg på rygg. Själv tyckte jag att det var en baggis.

image11

Mamma tycker att jag är hysteriskt söt i tantmössan.

Kommentarer
Postat av: morfar

Äntligen har mamma lagt in en ny bild, nog för att du ser lite skeptisk ut, men du är så jättesöt med dina stora blå ögon! Puss

2007-05-14 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0