Jag skriker

Jag har börjat skrika som bara den. Har jag väl kommit igång att skrika kör jag på ett tag för det är så himla roligt att jag bara inte vill sluta. Dessutom har jag fått för mig att det verkligen är roligt att äta. Jag äter och äter och äter. Sen får jag magknip och kräks en massa. Mamma tycker att detta är mycket märkligt, men jag tycker ju att det smakar så gott med mjölk.

Idag har mamma och pappa tagit med mig på en biltur. Åh, vad jag älskar att åka bil! Mamma och pappa ville fika på Kroatorpet i Huskvarna och pappa skulle visst köpa solskydd till bilen också. Inte för att det behövdes idag, men snart skiner nog solen igen. Vi var på 1st Klass eller vad den affären nu heter. Vad mycket grejer det fanns där. De hade till och med en amningshörna (eller rättare sagt trästolar vid ett bord) där jag fick lite mat av mamma.

När vi kom hem bytte mamma och pappa min kissiga blöja och tre sekunder efter det fick jag för mig att bajsa, så då blev det blöjbyte igen. Nu ligger jag och myser i soffan och läser tidningen och bajsar lite förstås. Undra hur länge jag ska få ligga här och vänta på ny blöja? Mamma säger att jag ska få bajsa färdigt först, sedan blir det blöjbyte.

image19

Nån gång emellanåt händer det att jag är vaken när jag åker bil...

image20

... men oftast sover jag!

image21

Dagens Aftonblad. Mycket spännande!

image22

Men man kan ju inte hålla på att läsa hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: morfar

Du gillar verkligen att överraska, du kan tro att mormor och jag blev glada när vi fick se att du var med mamma och mötte oss vid tåget. Du tog dig visserligen en tupplur, men du var med. Pappa var hemma och fixade till lite god mat som han bjöd oss alla på (du valde att tutta), han är duktig din pappa. Puss!

2007-05-18 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0