Godkänd av BVC-sköterskan

BVC-sköterskan ringde i morse och sa att hon hade lite tidsbrist och undrade om vi kunde komma dit istället. Inga problem. Mamma och pappa packade in mig i bilen och så åkte vi dit. Först pratade hon med mamma och pappa om en massa dötrista saker. Då passade jag på att sova lite i mammas famn. Men sen blev det dags för min nya favoritgrej; vägning. Jag vägde hela 3348 g, dvs bara sju gram från min födelsevikt. Bra va?

Nu ligger jag åter igen i mammas famn och sover medan hon skriver det här åt mig. Jag laddar inför kvällens fotografering. Mammas kompis Mia kommer för att titta på mig och ta en bild som vi ska ha med i tidningen. Man ska tydligen visa upp sig i tidningen när man är så nyfödd som jag. Märkligt.

På väg hem från BVC somnade jag i bilen. Mamma tyckte att jag var så söt så hon passade på att ta en bild. Ååh, detta eviga fotograferande!!

image4

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för den goda lunchen du bjöd mormor på!!!!!
Ha det så mysigt på din resa till farmor. Vi ses på söndag.
Kram mormor

2007-05-11 @ 16:28:06
Postat av: Emelie

Det här är världens bästa blogg! Jag har lagt in den som favorit på min dator så att den är lätt att komma in på :)

Så liten du är Hedda!
Kram

2007-05-11 @ 17:00:34
Postat av: morfar

Säkert tionde gången jag tittar på dig idag, puss på dig.
Bilder imorgon!

2007-05-11 @ 21:26:24
Postat av: morfar

Nu har jag skickat din aderss till mammas kusin Oliva så att även hon får möjlighet att se alla foton av dig och följa alla framsteg som du gör. Puss på dig!

2007-05-12 @ 08:47:59
Postat av: Morfar

Idag fyller mormor år, hon blev bjuden på frukost på sängen, tända ljus, flagga och "skön" sång. Vi ses när du kommer för att gratta. Säg till mamma att lägga ut fler bilder! Puss

2007-05-13 @ 08:06:23
Postat av: mormor

Hej min lilla prinsessa!!!
Vet du vad mormor har mer? Jo jag har två prinsessor till och dom är dina kusiner och heter, Cornelia och Tuva-lovisa.Cornelia har haft feber och ont i halsen så du har inte träffat min stor-prinsessa än, men snart händer det.Morfar har gjort precis som Emelie, lagt din häftiga blogg som favorit.
Välkommen i eftermiddag då har jag lite fika ,du får ta med dig din mamma så du också får lite i magen.
Puss prinsessan Hedda!

2007-05-13 @ 10:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0