Tränar för fullt

Min mamma har slagit läger hemma hos mormor. Hon verkar vägra att åka hem. I vår lägenhet är det nämligen inte bara hysteriskt varmt, det finns även spindlar lite här och där och är det något min mamma avskyr är det just spindlar. I mormors hus är det svalt och skönt och de spindlar som finns håller sig undan. Mycket, mycket bättre tycker mamma. Jobbigt, tycker mormor. Tur att jag är med så att mormor inte slänger ut mamma.

Idag på morgonen tog morfar och mamma kort på min dagliga nackträning. Titta vad duktig jag har blivit:

image69

Laddar för fullt!

image70

Åh hej! Titta, vad duktig jag är! Jag kan hålla upp huvudet själv riktigt länge nu.

image71

Stilstudie från ovan.

image72

Jag försöker rulla runt, men det verkar som om min högerarm tar emot. Skumt.

Kommentarer
Postat av: morfar

Hördu tjejen du är bara drygt fem veckor, du får ta det lite lugnt, vi i din omgivning hinner inte inte med i din utveckling, man ska väl inte vända sig när man är så liten som vad du är?
Du är så jättesöt så att det inte är sant med dina stora ögon och breda leende.
Jättekram!

2007-06-10 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0